kesibukan melanda diriku...:(

by - 10:38 pm

assalam n hai semua...

dah lame rasenye aku tak menulis kat belog ni..dah bersawang bagai dah ni..hahahaha..bukan sebab ape,aku betul betul sibuk sekarang ni sejak aku bergelar mahasiswa..ececececeh...assignment jangan cakap la,memang banyak giler...nasib due date lame lagi..kisah aku pada kali ni ialah mengenai sikap...sape sape yang kenal aku tu mungkin tau la kan sikap aku camne kan...kadang kadang aku seorang yang periang,kadang kadang aku boleh jadi seorang yang emosional,asyik nak marah,and kadang kadang aku selalu jugak jadi seorang yang pendiam...aku sendiri tak tau kenapa...
and that's why aku rase pakwe aku menjauhkan diri dia dari aku sebab siakp aku kot..perhaps..ye,aku akui,aku bukan seorang yang gemar bermesej tak tentu hala,24 jam henset kat tangan..aku tak suka..tapi aku pelik,kenapa tetibe pakwe aku a.k.a aku rase aku dengan dia dah takde pape kot sekarang ni memandangkan dia mendiankan diri dan menjauhkan diri dari aku..kenapa dia tak bagi reason kat aku??aku hairan jugak..tapi bagi aku,aku anggap tu buakn jodoh aku la kot...mungkin jodoh aku adalah orang lain kan?who knows?
then,berbalik kepada sikap..makin aku dewasa,makin aku dapat rasekan yang aku sepatutnya berfikiran lebih terbuka and matang..kadang kadang aku rase menyampah bile tengok someone yang suka nak mengada ngada,i mean yang suka nak manja manja..hello,kalau nak manja tu boleh je,tapi jangan la sampai aku yang tengok jadi menyampah..umur kita semakin meningkat,bukan makin jadi budak budak...matured la sikit..tak susah pun..tak paham aku dunia sekarang ni..perlu ke nak jadi mengada ngada untuk tunjuk diri tu famous?okay,dari segi penampilan,memang la cantik...jauh lagi cantik dari aku..aku sedar yang aku bukannya cantik...no one puji aku..tapi perlu ke sebab pujian tu dia nak jadi mengada ngada?then,tepuk dada tanya hati!

p lari kat t nak bagitau something : tak perlu la kot nak bajet hot sangat..bersyukur lah ngan ape yang kita ade...:)peace no war!!yeahhh

You May Also Like

0 budak cakap-cakap