d.i.s.e.m.b.e.r

by - 10:52 pm


erm...lagi berape jam je birthday aku...20 tahun sudah..:) happy besday to meee happy besday to meee happy besday to nana happy besday to meeee...hehehehe...sambut sendiri sendiri lagi..hahahaha

umur 20 tahun...herm...alhamdulillah aku masih dapat merasa nikmatnya oksigen free yang Allah kasi kat aku...rezeki yang cukup untuk aku...keluarga yang baik untuk aku..segala gala nya...terima kasih ya Allah..:)

apa yang dah terjadi sebelum ni,aku akan jadi kan sebagai pengalaman hidup..panduan untuk aku teruskan hidup aku yang dah semesti nya pasni lebih banyak cabaran,tohmahan dan ranjau yang mungkin akan down kan aku untuk kali errrr ke sejuta mungkin...pasni aku takkan biar kan airmata aku jatuh lagi bila hati aku disakiti..TIDAK..walaupun aku takkan lawan,tapi aku takkan biar kan hati aku disakiti lagi..aku mesti kuat kali ni..

biar laa apa orang nak kata,asalkan aku tak susah kan mereka..asalkan aku tak hidup bergantung kat orang..aku ada kudrat aku sendiri..aku taknak susahkan sesape lagi..cukup lah semua yang aku lalui sebelum ni..lagipun,aku dah besar,aku boleh sara diri aku sendiri..at least kalau aku nak beli barang,aku tak pakai duit abah...

welll...umur 20 tahun...cinta...remaja + cinta...aku?herm..entah...patut ke perasaan aku ni ada?kadang rasa macam patut..kadang rasa macam aku lebih lebih pulak...malu..orang tanak kat aku...aku yang lebih lebih..tapi takan aku nak tipu hati sendiri lagi?tipu pun,aku jugak yang terluka nanti..senyum memang aku boleh senyum,dalam hati Allah je yang tahu..


aduhai hati..kalau laa kamu keras..mesti tuan kamu ni susah nak sedih..kan..kalau laa kamu ni keras,mesti perangai aku tak macam ni..kenapa laa aku ni lembut sangat..herm..pura pura kasar pun dah pernah buat..nampak aku weird giler..aku ..ape aku patut buat...hotokaeyo?


entah laa..adoii..nanges pulak memalam buta nih..esok kerja,kerja dan teruskan kerja sampai meninggal..hohoho

hahahaahahaha *oke senaman untuk gembirakan hati* erm...esok aktiviti cam bese je lahh..g keje balik keje..oppsss baru aku ingat weyhh...report emel aku tak send lagi!!!! acane nihhh...aduhhh...lupa..esok je laa aku send..muahahahhaha *nasib laa bos oiii dapat kerani pelupa banyak makan semut cam aku ni..hahaha*

babai!!! :p

You May Also Like

0 budak cakap-cakap