besday saye

by - 12:11 am


uwaa..hari ni besday sayeee..aww..tak sangka dah tua rupanya aku nihh..hahaha..ni snap mase kebosanan kat ofis tadi..welcome 20..gudbye teenagers..hahahahaha






*without edit *

dah tak jadi bebudak dah pasni..kena jadi dewasa...cam tak caye je kan aku dah dewasa...tak sangka sungguh..cepat masa berlalu...


merenung masa depan laa pulak kan..ahahahahahaha...

*aku biasa biasa je..tak cantik mane..maaf*

kek along belanje...hehehe..ta pernah sambut besday *terharu* even sekecik ni je dapat..at least ade laa kan merasa..hehehehe  *semangat nak makan sampai tersnap gamba kain..hahaha*

well..gembira hari ni..tak pernah dapat present masa besday...salu tengok kengkawan je riang ria raya bukak kotak hadiah..erm..aku baru first time dapat hadiah..hehehe..*terharu laa jugak kan* tak sangka,ade jugak orang ingat besday aku...jarang ade orang ingat..yelaa..hujung tahun kan..


tadaaa...muat jam ni kan...hehehehe...someone special kasi..hohoho..nk jaga elok elok laa..tamao kasi rosak..da laa jam aku yang lama tu dah rosak..penat jaga elok2 rosak pulak..-,-

okay..penat sudah aku membalas semua wish besday kat wall aku..so..boleh tido dah..ngeee

hehehehe

k Adioss~~~

You May Also Like

0 budak cakap-cakap