rindu


* kita BERKENALAN secara tak sengaja, adalah PERANCANGAN ALLAH.
*kita BERKAWAN begitu lama bertahan pun, ALLAH yang RANCANG.
*kita dikurniakan RASA SUKA antara satu sama lain juga, ALLAH yang BERI.
*kita masih BERSAMA walau banyak dugaan menimpa, ALLAH yang ATURKAN.
* kita dikurniakan KESEDARAN dan KEINSAFAN juga kerana, ALLAH SAYANG PADA KITA.
*kita BERJAUHAN untuk mencapai REDHA-NYA juga, DIA yang RANCANG.
*kita BERDOA untuk KEBAHAGIAAN masing2 juga, ALLAH yang DETIKKAN dalam hati kita.

#ALLAH sebaik baik perancang ! :')

sumber : FESBUKK

hehh..terharu pulak bace post kat atas ni..hewhewhew..weyy..rindu nih..tapi nak buat cane kan,mesej tabole..tamao ganggu dia..sabar laa nana sabar laa...

jumpa ayat ni tadi mase godek godek novel lama..waa tak sangka,aku jiwang giler babas masa sekolah dulu...acececece...siap simpan ayat ayat cinta jiwang karat lagi..heww

*"cinta kau dan aku = saling melengkapi"
*"aku mengambil masa 1jam untuk JATUH CINTA kepada kamu,1hari untuk MERINDUI kamu,namun untuk melupakanmu mungkin mengambil masa SEUMUR HIDUPKU."
*"ada CINTA,ada DUGAAN..CINTA tidak akan dapat dinilai sekiranya TIADA UJIAN."

tatap gambar je laa yang mampu :')

herm..teruskan hari tanpa awak...saya tunggu awak..encik GULAHATI saya..hehehe
#AhmadZikriMohdAli

You May Also Like

0 budak cakap-cakap