2812-3112 with love

 

aipp dah lama yerr tinggal kan ini belog..hoho..sedar sedar malam ni malam terakhir aku berada dalam tahun 2012. erm,banyak suka duka yang aku dah lalui tahun ni.. banyak jugak yang dah berlaku tahun ni...totally merubah masa depan aku,pacuan yang aku sudah coretkan nampak nya tidak diizin kan Allah. takpe laa..Dia lebih tahu apa yang terbaik untuk aku..aku redha dengan segala ketentuan yang Dia dah tetap kan..Peace! :)

okeyy,ape yang berlaku 28/12-31/12 yang aku nak coret kan kat sini??erm,actually ni laa saat paling mendebarkan buat aku..haiyaa..macam aku je yang nak kahwin kan..hohoho..tarikh ni laa buat pertama kali nye aku bersua muka dengan orang yang aku sayang..first time okay,FIRST TIME..selama ni sembang pun dalam telefon,Facebook,Skype,Whatsapp,Twitter,Go SMS,ape ntah lagi aku pun tak ingat..hahaha..so selama 3 hari 2 malam aku face to face dengan dia..okey..rasa berdebar tahap dewa dah aku rasa masa tunggu dia turun bas dekat stesen bas teluk intan..masa dia bagitahu dia dah dekat dengan t.i lagi kuat debar nye..huhu..first time aku rasa macam ni..tak tahu laa..sampai speechless aku..aku memang nak cakap dengan dia masa tu,tapi tak terkeluar suara ni..tersekat..kelu lidah..aku cuma mampu tengok dia kejap kejap je,pastu aku tengok tempat lain..malu sangat sangat..

then,aku ngan along pun duduk je laa kat stesen bas tu,tunggu edi dengan kak ida pulak..dorang dah sampai,balik laa kan..jam pun dah pukul 1 masa tu..hoookeyyy,aku memang tak mampu nak pandang dia walaupun hati ni nak sangat cakap dengan dia..tapi masa tu buat buat cool je laa kan,padahal hati macam nak tercabut keluar dah debar nye..hohoho

sampai je kat rumah,mak,nini ngan aha yang sambut..abah dah tidur..penat kata nya..tu lagi satu hal..aku cuak jugak kan,takut abah reject cam yang dulu tu..hari hari aku doa,harap sangat abah okay..abah terima..then,sampai je rumah,tak memasal aku pulak yang kena buat air..adehh..gabak gilerr kot..kalau untuk diri sendiri ke,untuk mak abah minum ke takpe lagi..ni untuk dia...adehhh..buat punye buat air tu sekali perghhh terlebih gula pulak aihh...malu nyeee..uwaaaa..selama ni aku buat sedang sedang je rasa nya..tu laa..gelabah sangat nye punn..adehh..kesian dia,minum air gula di malam hari..hukhukhuk..maaf laa yerr..:(

erm,then masa majlis akad nikah along kat masjid (29/12/2012)..okeyy suweet sangat pun aku rasa masa tu..hahaha..dia pun tengok jugak..hahaha..aku dapat rasa debarannye masa tu..rasa macam aku pulak nak nikah kan..rupanya dia pun rasa..hahahaha..agak agak macam tu laa kot perasaan kalau nak kawen nanti kan..herm..agak nya bila laa pulak masa aku kan..hoho..takpe,sabar laa nana..tunggu laa nanti ada laa kot..hahaha *aicehh semangat* tapi kan,aku tengok abah okay je ngan dia..suka laa tu...nenek pun cakap abah kalau okey,cam tu laa dia..aku lega sangat..sebelum ni aku paling risau reaksi abah laa..abah tu susah sikit..kalau dia tak suka,dia buat tak tahu je..tegur cecakap pun tanak..ni siap bawak pergi mengopi bagai,okey laa tu kan..hehehe..mak pun cakap abah okey..banyak tuh sokongan nye..ekekeke..

tapi yang sadis nya,aku tak dapat nak spend masa menyembang dengan dia..banyak sebenar nye aku nak cakap kan ngan dia,tapi sebab aku sibuk,aku mampu tengok dia dari jauh je laa..kang kalau aku dok je menyembang dengan dia,tak buat kerja,ape pulak sedara mara cakap kan..terpaksa laa tinggalkan dia..tapi tinggalkan pun,aku tetap perhatikan dia dari jauh..hehehe..tanak terlepas pandang pun sebenarnye..suka sangat tengok dia..suweet je..da laa kecik..hehehehe..memang aku JATUH CINTA dah ni...maaf laa sebab aku tak dapat nak habiskan masa dengan dia..aku ingat dia nak balik lambat lagi..kalau tak,boleh laa kan pergi jalan jalan ke Teluk Intan ke,mana ke..tapi dia dah ada hal kan,sabar je laa..lain kali boleh jumpa lagi kan...:) tu pun kalau Allah izinkan..:) harap nya Allah izinkan laa..hohoho

then masa hari along bersanding,lagi laa sibuk giler tahap dewa..penat seyhh aku rasa..tapi paling menyesal aku tak amek gambar dengan dia laa..huhuhu..planning nye aku nak amek gambar sesama ngan dia..amek berkat bak kata orang..tapi dan dan laa ramai giler pulak yang nak bergambar..dah tu paksu, pe sume tu pulak asek nak amek amek gambar je..macam mana aku nak amek gambar dengan dia..:( nanti karang ada pulak yang mengumpat..kan...huhuhu

ape ape pun aku berterima kasih sangat dia sudi datang sini..jauh pulak tu perjalanan dari johor ke pahang,pahang ke sini..hukhukhuk..aku cinta kan dia sangat sangat..harap sangat cinta ni akhir nya macam apa yang aku impikan..hehehe


p/s : i'm in love with you now ;) sayang,cinta,rindu awak sangat sangat..hehe

You May Also Like

0 budak cakap-cakap