woohooo!!!

by - 12:56 am

assalam n hai...

okay...tengah malam nanti akan bermula la episod pengembaraan aku ke bumi melaka...mengembara untuk menuntut ilmu...eh tapi kan,aku tak tau nape sekarang aku suke giler dengar lagu rossa yang tajuk ku menunggu tu...pelik dodol...dah la lagu tu citer pasal rampas pakwe orang...adeeee ke patut????tak patut,tak patut...hahahahahahaha....sental je la labu...ape ade halll...aku suka dengar je..bukannye ade kaitan ngan aku pun..TAK PERLU nak rampas rampas hak orang...ape ade halll...(ape kena ngan aku ni???)


okay la..actually malam ni aku nak buat wishlist..aku wish nak beli perodua myvi...lagi best wo oh oh lagi best wo oh oh...hahahahahahha..macam sengal...tadi aku dah survey dah kete idaman aku tu...wahwahwah..kaler merah mak ngah gitu,rm37800 je...boleh ar agak agak dalam 2 tahun lagi aku nak beli..hehehehehehehe...myvi..wait for me yawww!!!!*acehhh,gedik minah ni

and then...aku nak citer something lagi..did u allss agree klu aku cakap,laki worst dalam bab tanggungjawab??bagi aku ar..aku agree...sebab aku DAH banyak kali maa kene hal camni...sengal sengal ubi je...bile bercakap mengalahkan pendebat,tapi nak melaksanakn ape yang diperkatakan cukup liat...tak ke sengal namenye????hissshhh...aku pening bile pikir balik hal ni...dah la...malas pikir...TAK PERLU pun pikir...huhhhh


psttt:aku pun dah rase sengal,aku nak tido ar...zzZZZzzz='=hehehehe
 
 

You May Also Like

0 budak cakap-cakap