my new life beginnn!!!:)

assalam n hai :)

hari ni bermula lah hari baru aku...menjadi seorang pelajar UNIKL MICET secara rasminye...huhuhu...sedih jangan kata la...aku rase nak nanges je tadi...tapi cover line la depan mak n abah..huhuhu...actually...aku rase berbelah bahagi sama ada betul atau tak keputusan aku nak masuk ke UNIKL ni...maklum lah..aku dapat tawaran ke IPTA,tapi aku tolak mentah mentah...nak tau aku dapat mane?aku dapat Unimap kat perlis...jauh tuuuu...huhuhu:(...so atas alasan aku tak nak dah duduk kat utara tanah air,aku pun pilih la UNIKL...

erm..oke..kitorang bertolak dari rumah tepat pada pukul 12 tengah malam...memang aku mengantuk tahap dewa dah...huhuhu...aku pun tertido dengan nyenyaknye sampai la aku sedar sedar rupenye dah sampai dengkil...huhuhu..letih giler..dah la petang tu aku tak tido..malam pulak jalan jauh...n then dalam pukul 4.30 pagi kitorang pun sampai la susur keluar simpang ampat..not simpang empat oke..but simpang ampat..hehehe..adoiyai..letih la..aku betul betul tak larat u ollss..letih tak terkata...tapi aku sabar gak..hehehe

oke..akhirnye orientasi pun habesss...best giler r wa cakap lu..MSR 2011..in my memories..sekarang ni aku kalau boleh nak terus menguat kan segala saraf saraf otak aku untuk menghafal..hehehe..owh tidakkk..matrik life aku akan kembali semula..study study study...hehehe..so..sekarang ni,aku pun dah letih..aku nak rehat..k lah..bye2..adioss...

p/s::mood study wehhh...:)..(hakhakhak..poyoss je...)

You May Also Like

0 budak cakap-cakap