hari first kelas....:)

assalamualaikum...:)

okay..hari ni citer aku pasal hari pertama aku dalam kelas...waaahhh...aku dapat kelas 1 BAC A(1 bachelor A)..kelas untuk environment...korang tau tak,kelas aku ade 4 orang je..sowang laki 3 orang perempuan...name dorang shaukat,lily,jijan and aku!:)hehehehe...shaukat or full name dia,hariz shaukat sorang je laki..umur dia 22 tahun...dulu dia belaja kat UiTM samarahan,sarawak...lily pulak,name penuh dia laili shakirah,just panggil lily..umur dia 21 tahun..aku n jijan or full name dia nur azizan je yang umur 19 tahun..waaahhhh..muda remaja la gitu kami ni...hahaha..(perasan pulak)
erm..hari ni hari first aku dah dapat assignment..math pulak tu...huhuhuhu..rase nak nanges je..dah la aku sengal sikit math ni..maklum la,aku bukan sorang yang rajin mengira...aku mengira pun pakai teknologi yang sedia ade iaitu kalkulator..even nak kira benda simple pun aku pakai kalkulator..hahahahahaha...bapakk pemalas kan???hahahaha...:p
tapi kan belog..sejak dua menjak ni aku rase lain sangat..sunyi...aku perlukan teman untuk berbicara..aku teringin nak ade someone yang selalu ade dengan aku even dia busy camne pun...iye la..aku tau,aku pun busy jugak,tapi aku ade je mase nak anta anta mesej kat orang...lagi satu,kenapa ye tiap kali aku sayang orang sepenuh hati or tak,mesti aku balik yang akan terluka...kenapa???kenapa mesti aku yang terluka???aku setia salah,aku curang lagi la salah kan?tak pe la kan,mungkin ni ujian allah kat aku..dah la aku jauh dari family..orang yang paling aku sayang pulak buat aku camni...hermmm:(
c.i.n.t.a?nape ramai sangat orang yang hanyut ngan cinta?ade yang jujur dalam cinta,bagus la kan...macam give and take jugak..kite jujur,pasangan kite jujur...kan best...kalau la aku jumpe pasangan camtu,alangkah indahnye hidup...takkan aku curang ngan dia sampai akhir hayat aku..huhuhu...tapi apekan daya aku..aku hanya berharap...harapan aku selalu takkan jadi kenyataan...sedih bukan?tapi tu la realitinye...hidup perlu diteruskan jugak...even aku camni...selalu di 'dump' kan..arggghhh..dah rase cam aku loser pulak...:(
p bisik kat t::aku betol betol tangah takde mood sekarang ni..still thinking about myself..nape nasib aku selalu malang??terutama dalam cinta aku???pleasee..i need a help..
 
 
 

You May Also Like

0 budak cakap-cakap