aku ke ni?

herm,tadi aku pergi temankan mak pergi amek balik resume Eddy kat kedai elektrik kat Langkap..then,masa tengah pikir pikir nak pakai baju ape,tetibe aku rasa tergerak hati nak pakai baju yang dah lama aku biarkan berlipat dalam almari tu..baju muslimah yanng mak belikan dulu...hihihi..entah laa,tetiba rasa nak pakai..

try try, nasib baik muat lagi..hahaha..maknanya aku tak gemuk lagi laa...still maintain macam masa kat matrik...hehe...agak bangga laa jugak di situ..aku expect dah tak muat sebab baju tu beli dah lama..masa aku belajar amek lesen dulu..maknanya masa awal tahun 2011 dulu mak belikan..erm,hebat..berat badan tak berapa nak naik kot..kehkehkeh...

haa...ni laa gambar nya...aku tahu aku comel..#sukaperasansorangsorang :p

alaa bia laa..dah tade sape nak puji aku baik aku puji diri sendiri lagi bagus..hahahaha



 mata boolat gara gara contact lens 19.8mm hihihi :))


 haa..aku suka giler ini gambar..nampak manis bila ternampak gigi yang besar itu..hikhikhik


 aku cuba biasakan diri utk pakai handsock lepas ni..:))

haa..tu je laa gambar untuk hari ni..aku sedang cuba untuk memperbaiki kelemahan diri aku dan kekurangan diri aku..harap sangat aku dapat istiqomah..hihihi...ameen..:))

You May Also Like

0 budak cakap-cakap