Twilight Breaking Dawn

by - 11:05 pm

Haa...semangat giler hari ni aku dok layan movie Twilight...fuyoohh..best..romantik giler...aummm...hahaha...gatal pulakk...

erm,Edward Anthony Massen Cullen...kenapa kau kawen dengan Bella Swan??jeles tau...hahaha...kenapa kau hensem sangat??kan dah jadi crush aku..bhahahaha..perasan giler aku ni..si Edward Cullen tu pun konfom tak kenal kau..werkk :p

cehh..orang lain dah berzaman dok tengok Twilight,aku baru nak tengok,baru nak teruja..ape daa...lambat..cam kura kura..hahaha..orang lain dah tengok Snow White and The Huntsman,aku baru nak layan Twilight Breaking Dawn..nasib baik Breaking Dawn,kalau Eclipse lagi naya...hahahahha...

Ah,peduli idak aku...dah basi ke hape ke,aku yang nak tengok..bukan orang lain..bluekkk :p

then,lepas layan Twilight, aku tengok citer Running Man pulak..waahh..Daebak..seharian layan movie..dah laa demam hari ni..memang tak larat laa kan nak buat pape..sakit sakit badan..hahahaha...movie pengubat kebosanan aku hari ni...

herm...camni laa kan..sejak dua menjak ni,aku hari hari demam + selesema..tak larat betul...hidung sampai merah merah,mata hari hari sembab sebab asyik bersin je..dah laa mata sepet,lagi sembab..haishhh..ape daa...


p/s : ni demam tau bukan nangis..hahahha

You May Also Like

0 budak cakap-cakap