hari ini:)

herkk..seharian aku main Sudoku hari ni..dah rasa nak juling mata ni dok tengok nombor je..hahaha..tadi dah pergi check dah duit MARA aku dah masuk ke belum,tengok tengok nasib baik dah masuk..ade laa aku punya sara hidup untuk bulan ni..nak tolong bayar duit repair mesin basuh lagi..kebetulan pulak mesin basuh buat hal bebaru ni..adehh..seminggu jugak laa aku basuh baju pakai cara manual,handwash..hahahh..lenguh jugak laa kan..

penat penat penat..dah tu,tadi sempena duit aku dah masuk,aku belanja laa mak,Along,Nini ngan Aha makan ABC kedai Pak Lang..wahhh,sedap giler..aku dah lama tak pergi kedai Pak Lang tu..dulu masa sekolah rendah,aku selalu beli air Kickkapoo kat situ..hahaha..terutama masa Tahun 6..dah aku hari hari balik lambat,ade kelas tambahan pelajar target laa,jadah macam macam lagi kelas tambahannye sampai hari hari aku balik dalam pukul 5.30 petang..bila habis je kelas,aku kayuh basikal lelaju pergi kedai Pak Lang tu sebab taknak queue lama,ramai kot kengkawan aku jugak yang nak menyerbu kedai tu..penat belajar laa kononnye..hahaha

kelakar zaman bebudak dulu..bila sampai je rumah,lelaju bukak TV, tengok NTV7..hahaa..tak boleh miss woo citer Meteor Garden..bhahahaa...dok depan TV sambil sedut air Kickkapoo aku melayan sensorang citer Meteor Garden tu..dulu obses giler ngan Jerry Yen hero citer tu..sekarang ni chehh..aku tengok pun dah tak semenyak...bhahahaha

tu laa kenangan giler giler zaman bebudak..tak boleh blah..hahaha..tadi pun Pak Lang tu still ingat aku lagi..dia cakap,lama dah tak nampak aku..macam macam laa aku kena tanya..hahahaha..ye laa,dah 5 tahun aku kejap ade kejap takde kat kampung..memang laa orang tak perasan kalau aku ade ke takde ke kat kampung ni...

p/s : melantak ABC sambil mengingat zaman kegemilangan muda mudi dulu..herkk..:p

bila laa nak cukup duit ni..nak DSLR..huhu

You May Also Like

0 budak cakap-cakap