kenyang

by - 11:20 pm

herkk..alhamduliillah..kenyang nye hari ni..aku asyik makan je dari pagi sampai malam..bhahaha....nana,kalau gemokk balik jangan menyesal pulak..:p

tadi pergi Gerbang Malam kat Teluk Intan..perghh ramai giler orang kat T.I..bersesak sesak orang membeli beli barang,dah laa sekali dengan pasar malam lagi...erm,pastu dekat dataran Menara Condong tadi ada persembahan magic..ramai giler orang tengok persembahan tu,jemm jalan kat sekitar dataran tu..perghh..nasib baik Along parking kereta jauh sikit dari dataran,dengan ada expo bagai..macam semut dah orang ramai giler..ade yang nak bergambar gambar laa kat Menara Condong,ade yang nak bertengok tengok..sesakk...

aku ingat tadi nak cari baju blouse yang labuh tu,tapi tak jumpa laa..huhuhu..kalau ada pun jenis yang tali halus tu,aku kena pakai baju inner laa pulak..malas laa aku nak beli..baju jenis camtu aku dah banyak tapi last last aku malas nak pakai sebab malas nak cari inner..hahaha..lagipun baju jenis camtu selalu nye mesti agak seksi kalau aku yang pakai..ade je tak kena kat mata aku..tak kena kat dada laa,kat perut laa..urghh..leceh...

tadi aku usyar pun banyak baju kemeja, baju t-shirt, jersey..hehh..tak berkenan laa pulak aku tengok nye...baju t-shirt pun sume tahapehape ntah..tahun bile punye fesyen ntah..corak nye sume aku tak berkenan..sikit sikit polka dot..ada yang aku berkenan tadi,tapi mahal sangat laa pulak,RM30..aku tengok kat Melaka baru RM25..huhuhu..last last aku beli tudung bawal 2 tone je tadi..murah pulak aku tengok..selalu bawal 2 atau 3 tone mesti RM15 ke atas..tadi aku beli RM10 je..hikhikhik

mak pun tak beli ape..bosan je..orang punya laa ramai,orang yang berjual pun ramai, tapi aku tak tahu nak beli ape..rimas pun ade jugak, ramai sangat orang,pening kepala aku..dah laa india ramai giler..perghh..pening..

so,sekarang ni nak makan lagi..abah bising suruh makan nasik ambeng laa pulak..hehh..makan lagi..

#gemokkmenggemokkan

You May Also Like

0 budak cakap-cakap