pemergianmu

by - 11:45 pm

herkk..dah tengah malam baru aku rasa nak update ni dah kenapa?hentoh larr tetibe teringat sesuatu dan aku rasa kosong..*kosong,kosong~~lalalala...

dah tiga hari dia pergi ke India...rindu?ade laa jugak..huhuhu...Ahad haritu last dia call aku..herm,means last jugak laa aku dengar suara dia..lepas 4 bulan baru aku dapat dengar suara dia lagi..tu pun kalau dia ada call aku laa kan...huhuhu

last conversation ngan dia pun dia dah ada kat KLIA..patut laa aku asyik dapat emel dari dia, notification dari Blackberry..tapi aku takut salah orang sebab tu aku takut nak tegur dulu..last last aku anta jugak mesej..then,dia call aku..Ya Allah,rindu nya aku..tapi aku cuba kawal sedaya upaya..tak nak laa nampak sangat kan..hihihi..malu...

rupa-rupanya flight dia delay...patut laa tak pergi lagi..tapi malam tu malam last dia kat Malaysia..flight dia ke Dhaka malam tu jugak pukul 10.20 malam...aku tanya jugak,macam mana dia boleh ada nombor Maxis aku,sebab haritu kan empom dia hilang..aku tahu dia ada tulis nombor aku dalam notebook dia,tapi tak sangka laa pulak dia tulis dua dua nombor aku..hihihi..terharu pulak..*tsk tsk

aku je yang selama ni tak tahu nombor Maxis dia..*tak aci kan? takpe laa..tak touching pun lambat tahu..cuma rasa nak merajuk je..hahahaha...sembang punya sembang,rupanya dia demam seminggu tu..Ya Allah,kesian kat dia..hopefully kat sana nanti dia sihat laa sentiasa...jangan laa pulak demam lagi..nanti susah pulak kan,dah laa cuaca kat India tu panas..musim sekarang ni tengah musim panas...risau pulak aku rasa...huhuhu..

tengah bual bual tu,tetibe tupp...mati laa pulak..kedit dia habes..erm..takpe laa kan,dapat cakap kejap pun jadi laa..at least dia teringat nak call aku sebelum kepergian dia ke India tu...kalau ikutkan perkiraan aku,mungkin dalam 1 Oktober baru dia balik Malaysia...herm,aku pun masa tu dah kat Melaka..meneruskan sisa sisa perjuangan yang belum habes..hikhikhik..

ape ape pun,aku harap dia sihat sejahtera kat sana...aku sentiasa mendoakan..aku harap jugak dia selamat pergi dan balik ke Malaysia..

You May Also Like

0 budak cakap-cakap