menulis

by - 10:53 pm

herm,dah lama aku tak menulis..cewahh,poyo je ayat..aku rasa baru lagi kot aku meluahkan perasaan aku kat dalam blog ni..hewhewhew..saje je..bosan meyhh sekarang ni..

erm,apa aku nak cerita ni ye?actually aku nak sambung penulisan cerpen aku,tapi sampai sekarang aku tade idea  laa...mane ntah idea idea aku dah berterbangan...aku pun tak tahu laa...sungguh,niat untuk menulis tu sangat tinggi tapi aku tak tahu camne nak sambung kisah tu...hilang pulak dia...dah lebih 3 bulan dah cerpen tu tak berpenghujung..-,-

tapi aku tetap ingin mencoret kan sesuatu dalam blog ni...even bukan untuk tatapan orang lain,tapi cukup sekadar coretan sebahagian kehidupan yang aku lalui hari hari..

so hari ni apa yang terjadi kat aku??aku dah siap tulis surat berhenti dari Unikl Micet..wuwuwu..sedih giler nak tinggalkan tempat belajar aku..tinggalkan cita cita aku..tapi nak buat camne kan...aku terpaksa..aku perlu lepaskan apa yang aku dah capai buat masa ni..:((

mungkin Isnin baru aku submit surat tu...kalau aku nak teruskan mana pulak aku nak cari RM8250..takpe lah kan..better aku fikirkan mana nak cari duit tu plus duit untuk keluarga aku...kadang kadang,kita kena jugak berkorban untuk keluarga..selama ni pun kalau aku susah,aku tetap cari keluarga aku..aku takkan biarkan mak dengan abah berhutang budi lagi dengan sedara mara aku..tidak sama sekali..cukup ape yang aku dah lalui dulu..aku takkan harapkan bantuan siapa siapa lagi untuk bantu keluarga aku..selagi aku berdaya biar aku yang berkorban...

erm,tadi ntah camana ntah,abah pulak boleh accident..Ya Allah,berderau darah aku dengar nya tadi..alhamdulillah abah tak ape ape...mungkin abah memikirkan keadaan keluarga aku sekarang ni kot sampai abah tak perasaan ade India terlanggar belakang lori abah..nasib baik jugak laa India tu takde pape..kalau laa mati,lagi laa masalah bertambah tambah...

herm..entah laa..aku pun tak tahu masa depan aku camne..takpe laa kot kalau tak kawen..sape yang nak orang yang tak habis belajar macam aku ni?sekarang ni taraf akademik aku dah jatuh kat SPM balik..sia sia aku belajar kat matrikulasi setahun..semua tu dah tade makna nya buat aku sekarang ni..:(( sedih siott

herm...teremotional pulak malam ni..dah laa tu..letih emo emo ginie sokmo..


walau pe pun yang terjadi,aku akan cuba untuk terus tersenyum..peduli laa apa orang nak kata kat aku,asalkan aku dapat tolong family aku..tu je..

You May Also Like

0 budak cakap-cakap