mimpi

by - 12:43 pm

herm...aku tak tahu kenapa..sekarang ni tiap kali aku bukak tv je,mesti pasal negeri Pahang..takpun India..dah kenapa??mak, Along ngan Nini lagi sedap laa memerli aku..sikit sikit, "ceee...Pahang...berjodohan letteww.." adehh...aku jugak yang kena..takpun "saje je tv ni nak bagi Nana ingat selalu kat Z" ..uwargghhh..kena lagi setepek kat aku...


saje je tv ni nak sabotaj aku..huhuhu..agak agak laa kan..sampai hari hari..tiap kali aku tengah ada mood nak tengok tv citer dokumentari je,ade je negeri Pahang...Bentong lah,Kuantan lah, Jengka lah..macam tade negeri lain je dorang ni nak jelajah..jelajah laa Perak ke, Kedah ke, Selangor ke, KL ke, Johor ke..Pahang jugak dorang pilih...

aku tengok Masterchef pun sama..awal awal dulu aku minat giler Karl Shafek..tetibe dia orang Pahang..dah kena lagi ngan mak.."patut laa Nana sokong Karl Shafek,orang Pahang rupanya"..adoiii...aku tak tahu pun dia orang Pahang +_+

malam tadi aku tengok citer Resepi Alam kat channel Al-Hijrah pun sama..jelajah hutan kat Pahang..erkk..apakah maksud semua ni??? aku bukak National Geographic pulak,tak habes habes pasal India..nak tangkap ikan kat India, nak cari harimau pergi India, nak cari gajah pergi India..apa kah tanda semua ni??lepas dia pergi ke India laa pun semua ni nak berlaku kat aku...sebelum ni tade laa pulak..

dah tu malam tadi aku pulak termimpi kan Z..walhal sebelum tido aku mana ada ingat kat dia..malam tadi aku letih giler..baring baring je atas katil terus terlelap..mana sempat nak pikir sape sape..tupp tupp,dia pulak masuk mimpi aku..haihh...tapi pakar psikologi kata,kalau kita mimpi orang tu maknanya orang tu yang tengah pikir kan kita...tak tahu laa betul ke tak kan...tapi takkan laa pulak dia ada masa nak ingat kat aku...pelik jugak..

dalam mimpi tu aku nampak dia anta emel kat aku...dalam emel tu semua gambar gambar dia kat India..then dia cakap dia rindu aku...whattt???tapi memang aku nampak jelas yang dia tulis perkataan tu dalam mimpi aku...apakah??

err..ntah laa aku pun tak nak komen panjang panjang..aku tak nak berharap ape apee..biar lah takdir yang menentukan..:))

p/s : nak cari duit untuk beli baju nak jadi pengapit Along nanti :))

You May Also Like

0 budak cakap-cakap