gusi+_+

by - 10:34 pm


hoyeahhh...lain sikit kan cik belog petang nih..hehehe...editting code je..terus jadi comel cam ni..hahaha...aicehh belaja C++ sibok kau pening,edit coding belog rajin pulak kau..amboiii...hehh..suka hati aii laa aii nak suka C++ ke tak..hahaha..

tengok laa nyaunyau kat atas ni...omey kan??hehehe...kaler grey plak tu..hehehe...sejak dua menjak tiga menjak ni ai minat pulak kaler grey..hohohoho...

aumm...sambungan semalam..gusi aii sudah hilang sikit sakitnya..hewhewhew..alhamdulillah..:D hehehe...doktor tadi cakap, gusi aku ni bengkak biasa je..takde infection teruk buat masa ni..tapi kalau tak surut bengkak nye pasni,aku kena buat appointment lagi sekali nak check gusi n saraf kat area situ..pastu dia cakap lagi, mungkin lepas ni akan ada gigi lagi nak tumbuh bahagian geraham sebab kata nya kat situ masih ada ruang kosong,means ade lagi gigi aku yang belom tumbuh...waaa cam tak caya je aku da besar panjang ni ade lagi gigi yang belom tumbuh...hahahaha...sebelah kiri katanya mungkin takde sebab kat situ 90% gusi penuh..hehehehe..padahal dalam hati aku kata,memang laa 90% da penuh sebab masa kat Melaka aritu aku da cabut gigi yang nak tumbuh tu..hukhukhuk...sebab gigi tu tolak gusi aku sampai gusi tu luka n berdarah..waaa..bunyi cam sakit giler kan??hekhekhek

so..doktor tu kasi aku ubat tahan sakit ngan kumur yang kaler merah tu..hehe...at least okay sikit laa kan gusi aku dari kelmarin...hoho..kelmarin sakit tahap dewa..nak gelak pun susah..wuwuwuwu...

aaaa..then harini pergi Kampar...mula mula tak jadi...si Along ni gedik pulak kejap nak pergi kejap tanak pergii..sabar je laa aku...dan dan laa pulak mak ajak Along pergi Langkap dulu..nak betolkan dekoder..last last si Tambi kedai Wah Heng tu yang datang rumah aku,nak betul kan astro..hampess tol..dah laa masa tu aku je tinggal sensorang..cuak jugak nak kasi dorang masuk rumah,kang orang kampung kata ape pulak..huhu..

jenuh laa aku call mak..mak tak angkat..call Along,berjanggut baru nak jawab..adehhh..dalam 10 minit pastu baru dorang sampai rumah..kalau lambat lagi tambi tu nak blah dah..adehhh...so malam ni baru boleh tengok tv balik...

then da setel semua baru pergi Kampar..tu pun aku pergi ngan Along je..mak ngan Nini tak ikut..cari punya cari baju kurung,semua corak aku tak berkenan..corak pesen dedulu kala yang macam mak simpan dalam guni tu..cehhh-,- 

tapi aku beli jubah...kaler hitam purple...cantikkkk...hehehe...






oke..ni je citer untuk malam ni..kang malam besok pulak sambung...ngantok pulak..ngehehehe

k,Adioss~~

You May Also Like

0 budak cakap-cakap