penghujung

haippppp..lama nya aii tak menaip..dah penghujung bulan november sudah..hadoiyai nye punn..kesian encik belog ni..aku selalu dah abaikan dia sejak aku broken heart dengan life aku..adehh..yelah..bila hati takde,kemalasan untuk menaip tu melebih lebih pulak mengusai diri aku yang comel ni..huahuahua

ehh ape ke pulak aku nak cerita ye??urmmm *pikir sat* ...hohoho..actually tade menda pun nak taip kat sini...bahan sudah pergi..dengan gusi yang membengkak ni *sambil nganga mulut* huhu..sakit duhh..tadi aku dok belek depan cermin,fuhyooooo...siap ade darah sikit..macam vampire plak aku mulut berdarah...hoho..cepat laa baik ye gusi sayang..mummy mu ini susah nak melantak sebab kamu sakit...hohoho

dannnnnn...ye dan khamis ini aku nak pergi klinik..hoyehh dapat pun cuti penyudahnye..boleh aku berjimba sekali lepas g klinik..hekhekhek..

pehh pehhh..ade kisah baru...aaaaa...sorang lagi kawan aku nak kawen..aaaa...nak kawen jugak..dengki lohh tengok kawan kawan naik pelamin..ape ke aku ni takde sape yang berkenan ke??*kenyit kenyit mata kat cermin* hehehe...

seronok nye tengok Fatiha anak dah 2 orang dah...seronok tengok Jannati dah bawak perut dah..seronok tengok Nora dok pilih pilih baju pengantin..uwaaaa...dengki boleh tak???+_+

tapi kan tapi kan...ade ke orang yang boleh hidup bersama ngan aku?ade ke orang yang boleh jaga aku macam mak ngan abah jaga aku?aku takut bila pikir kalau dah kawen nanti ntah ntah aku di sia-sia kan...ntah ntah nanti aku disakiti..ntah ntah nanti aku diduakan..aku tak nak jadi camtu...aku takut..tapi tu semua Allah yang tentukan ye dak..terima je laa ape pun keadaannya..

aku harap sangat nanti pasangan aku tu sayang aku seadanya...terima aku seadanya,kekurangan n kelemahan aku...aku banyak sangat kelemahan yang perlu diajar..aku harap jugak sangat dia takkan tinggalkan aku..dia takkan sia sia kan aku..

hai laa hati..aku suka someone..tapi kan tapi kan..kali ni lain sangat dengan yang sebelum sebelum ni..dulu kalau aku suka pun,aku suka camtu je..tapi ni lain..aku boleh jadi kuat n tabah plak bila ingat dia..kalau aku rasa nak menangis,mesti sekejap je airmata tu jatuh..pastu okay sudah..rindu tu lain..rindu tu dalam sangat...bila aku pejam mata,rindu sangat..ntah aku tak tahu ape ni..tapi aku tahu dia tak rasa semua ni..aku je kot yang lelebih..aku je kot yang syok sendiri...tak payah laa layan sangat perasaan ni ye dak...aku takut nanti aku yang kecewa..

sebab kadang kadang aku rasa macam aku je yang suka dia..dia takde pape pun...ntah ntah dia suka orang lain dah kot..aku pernah mimpi dia,tapi dia tak pernah pun mimpi aku..tu tanda nye ape..

kekadang aku saje je luahkan ape aku rasa kat dia..tapi ntah laa..aku segan pulak..tu laa..aku yang nampak lelebih..tak,bukan tu niat aku...aku cuma nak dia tahu perasaan aku..tu je..aku tak harap pun dia balas perasaan aku..cukup sekadar dia tahu...at least kalau pape terjadi kat aku, aku dah bagitahu dia aku cinta kan dia...aku tak menyesal simpan dalam hati..

entah laa...susahnye laa kan perasaan perasaan halus ni..yang pasti aku tanak harap kan ape ape..aku takut bila aku letak harapan,harapan tu akan musnah..macam harapan aku nak dapat kan ijazah..musnah..sebab aku laa tu terlampau berharap...CINTA..ouhh cinta...tunggu cinta lepas kawen laa..lagi best kot..mesti aku takkan terluka...

ouhhh cinta roti..kehkehkeh

k laa...penat pulak luahan hati ni kan..luah kat belog je lahh..luah kat tuan punya pencuri hati aku ni bukannye dia tahu..kang dia kata aku gedik..tanak laa..huhu..malu..cukup laa ape yang aku pernah cakap kat dia sebelum ni...tu pun tade respon..takpe..aku tengah bina tembok dalam hati...siap sedia untuk dengar apa yang akan buat aku sedih...:)

k Adioss~~;p

You May Also Like

0 budak cakap-cakap