takde keje

okeh..tema hari ni kelabu peach..peach okay PEACH bukan pink..please jangan cakap aku pakai baju kaler pink..-,-

oleh sebab gusi bengkak,aku sengaja datang keje lewat..huahuahua..cehh macam laa nak buat keje pakai gusi ye dak..saje menggedik buat terok depan bos..kakakakaka...yelaa kalau buat steady kang tadapat cuti..wuwuwuwuw..ni pun besok pagi aku kena datang ofis dulu..bukak kunci, letak duit, n tunggu kak Fareha sampai baru aku boleh chalo..adoiii..

hoho..so..ni gambar yang dicapture pagi tadi..heyy aku bosan tahukk..sebab tu meroyan sampai tahap camni sekali...huhuhu..pape pun..pipi kiri aku sakit..gusi makin terok..ehh ade tak orang sakit gusi tapi gigi dia kena cabut????aku tak nak kehilangan gigi aku...waaaaa :'( mak kata ntah ntah kang gigi aku kena cabut...tanakkkkkkk huhu

terasa sangat comel masa ni..;p kakakakakaka

gigi besar dua batang tu laa trademark aku..ahhahaha..mase kat teknik dulu,budak dorm aku suka cakap,dorang nampak gigi aku dulu baru nampak aku..hampeh betol..tau laa gigi aku besar..hahahaha

like seriously,nampak sangat aku tade keje..hahahhahaa

hahahha..habes spek hello kitty nini aku keje kan..hahaha..bosan..pinjam laa kejap kan..aku nak beli rayban baru laa..tapi tade mase nak pergi belek..adehhh..nak beli online,takut tak sesuai ngan muka aku pulak..kang rugi je..hehehe


hehehe..pape pun esok aku cuti..yeahhh..dapat jugak merehatkan jiwa dari kerja..1 aribulan kompom keje tak menang tangan..segala report nk print 1 aribulan..phiuhhh...

k laa...Adioss~~

You May Also Like

0 budak cakap-cakap