kerja giler:)

by - 12:08 pm

assalamualaikum n hai...:)

hari ni aku dah buat satu kerja giler untuk seumur hidup aku...hehehehehe...for the first time nye aku tak tidur tengah tengah malam buta sebab  aku pegi kuar jalan jalan kat melaka....overnight kat melaka la lebih kurang..hehehe..perjalanan bermula dari pukul 10 malam berlanjutannnnnnn sampai ke pukul 5 pagi...giler tak giler...5 orang budak perempuan jalan jalan tengah tengah malam buta...hahahahaha...
okay,pengikut pengikut aku dah semestinye la bestie aku that is jijan..:)then,adik jijan(azian),DK and effa(my roomate)...hehehe...tapi yang tak bestnye,dua orang lagi bestie aku tak ikut...huhuhu...lily and sue tak ikut...kalau dorang ikut mesti lagi meriah..:(
so,macam biasa la...aku yang jadi driver tengah tengah malam buta tu..tapi yang peliknye,mata aku tak la mengantuk sangat mase drive...maybe sebab aku ngan kawan kawan...kalau sorang sorang aku pun cuak..hahahahaha..tau tau je la jalan kat melaka ni..paling best bagi aku mase lepak kat pantai 1 malaysia(ntah pape je name pantai..hahahaaha) kat klebang...angin yang bertiup pun sepoi sepoi bahasa...
semua ni buat aku teringat kat *amirul hafiz a.k.a apis..ye la..dulu kan apis selalu bawak aku pegi tengok laut kat marina island takpun kat teluk batik...tetibe aku rase sayu...aku ke yang jahat?aku ke yang kejam sebab tak bagi dia peluang untuk buktikan keupayaan tanggungjawab dia kat aku?aku buat semua tu untuk kebaikan diri aku sendiri and kebaikan dia jugak...ye..dia memang baik pada mata aku...tapi mak dia selalu ingatkan aku tentang perangai apis yang aku tak tau...i mean,perangai dia kat rumah la...takkan la seorang ibu tak nak tengok anak dia bahagia...mesti la dia pun nak yang terbaik buat apis...memang apis anak orang kaya,tak macam azwan...banyak beza apis dengan azwan...macam langit ngan bumi beza antara dorang...apis jarang sangat sangat call aku atau mesej ngan aku,azwan selalu..tiap mase dia nak tau tentang aku..azwan sorang yang kelakar,tapi apis serius..jarang dia nak bergurau ngan aku...tapi apis seorang yang setia,betul betul setia...azwan aku ade keraguan...aku tak yakin yang dia setia ngan aku...sebab dah banyak kali jugak aku nampak benda yang bukan bukan kat facebook dia...aku tak tau la kenapa aku tak boleh tinggalkan apis...aku seboleh bolehnye tak nak sakitkan hati sape sape..aku tak nak azwan terluka and aku tak nak apis sedih..
sampai sekarang aku still tak tau nak pilih sape yang terbaik buat diri aku...tapi hati dan perasaan aku pada apis,aku dapat rasekan yang aku cume kesian pada dia..bukan aku cintakan dia..tapi kenape la aku tak mampu nak terus terang pada dia...dulu aku terus terang,apis pulak yang tak boleh terima..aku tak tau cara yang terbaik....ermmmm...entah la...sampai bila la masalah ni akan berlanjutan...*sigh
semua orang ade masalah kan?tak pe la..keep your happiness nana..!!semua orang ade masalah peribadi masing masing kan?mungkin semua ni akan berakhir ngan ketentuan masa...tapi aku pun akan cuba berusaha untuk selesaikan masalah ni..ape ape pun,aku tak sabar nak raya..hahahaha...nak makan rendang mak masak....huhuhu..nanti aku nak belajar masak rendang la ngan mak..pastu boleh masak sendiri...hahahahaha
p/s: nak balekkkkkk!!huhuhu:(

You May Also Like

0 budak cakap-cakap