hari last kt MICET SEM 1

by - 10:34 pm

assalamualaikum...adoii..dah lama aku tak update belog ni...dah berhabuk,bersawang bagai dh ni...hehehehe...sory la..ter'busy' pulak..act,aku nak post entry ni hari isnin hari tu,sebab isnin (21 november) adalah hari terakhir aku kat MICET dan aku telah berjaya menghabiskan sem 1 aku dengan jayanya...hehehehhe...*ayat bajet semacam...21 aribulan tu aku jawab paper electric dengan engineering graphic je...perghhh...soalan...berpeluh jugak la kan nak jawabnye..huhuhu...amatlah 'senang'..tapi aku berusaha jugak lah menjawab semua soalan...kalau boleh tak mau la tinggalkan kosong je...betul tak?at least kita try jugak jawab even susah...

okeh..cerita untuk hari ini...semalam aku gaduh besar dengan Mr. A...ape lagi...hal yang sama la...dia ade orang lain...sakit woo hati aku...huhuhu..aku memang dah nekad nak habiskan hubungan aku dengan dia,tapi entah lah...aku betul betul dah benci dia...kadang kadang aku rase dah takde cinta dalam hati aku...ape yang dia buat kat aku,aku tak boleh lupe...pedih bhai...kalau la jadi kat korang,korang pun tak boleh lupe kn?ni sampai 3 kali dia curang ngan aku...hrmmm....

erm..okay..aku tau,life must go on,rite?tapi aku still harap satu hari nanti aku akan jumpa sorang laki yang betul betul care kat aku,cinta aku sepenuh hati,bukan sebab nak main mainkan aku...arghhh...tension...erm,satu lagi,hari tu aku nak upload citer ni...ni pasal aku overnight kat pantai puteri melaka dengan kawan aku jijan and her boyfriend dan someone yang care pasal aku...tapi aku anggap macam kawan je la..aku tak mampu nak mencintai siapa siapa lagi...huhuhu..and aku rasa pun mustahil dia nak suka aku,dia pun dah ade awek...tak baik kan menghancurkan kebahagiaan orang...i'm not the person like that..aku benci perampas okay...best giler kot lepak kat situ..aku dah nekad,kalau lepas ni aku kahwin,aku nak bawak suami aku jalan jalan kat pantai puteri tu..sebab kat situ ada sikit memori aku letak..hahahahaha...okay la..sampai sini je aku nak coretkan...nanti aku merepek lagi okay...bye...

-lot of love-
----nana---

You May Also Like

1 budak cakap-cakap