sampai punnn!!

akhirnya setelah kepanatan mengharungi perjalanan sejauh 5 jam dari teluk intan ke melaka,akhirnye sampai jugak aku kat hostel ni haa...letihnye tak terkata taw...huhuhu..dah la sepanjang dalam bas aku rase macam nak terkucil je sebab sejuk giler taw...sampai meremang bulu roma aku tahan nak terkucil..hukhukhuk...

tapi yang tak bestnye hari ni adalah aku terpaksa meninggalkan rumah...warrggghhhh...aku nak stay kat rumah...tak nak balek...*perangaibudaktakmaturedcamginila....hehehehehe...tapi nak buat macam mana kan,nak tak nak aku terpaksa berngkat jugak balek melaka...balek balek kawan aku pulak cakap,"nana,esok ade exam math oke,chapter intergration"...warrrgggghhhh...lagi aku tak nak...hopefully esok aku demam panas la....letih doe nak exam exam pulak....

citer punye citer baru aku teringat..sem depan aku nak buat bisnes la pulak...hhehehehe...bisnes topup dengan bisnes printing service...aku kalau boleh nak double up kan pendapatan aku...ye la...jadi student mane ade income kottttt....menghabeskan duit mak ngan abah je  keje aku...hehehehehe...so,nanti bile aku dah buat bisnes aku tak payah harapkan duit mak ngan abah lagi...hehehehe

You May Also Like

0 budak cakap-cakap