kisah di hari minggu...

by - 10:44 pm

adehh...lama nye aku tak mencoretkan isi hati aku kat sini...ni semua gara-gara internet UNIKL la ni...hukhukhuk...slow giler macam siput bab*..opppsss...hehhehee..nasib baik aku tak sebut....abes aku punye belog ni bersawang bagai...huhuhu...

keadaan kat kampus pun makin lame makin serabut kepala aku...dengan exam final yang dah makin hampir,tapi aku boleh pulak buat bodoh je...siap main game burung marah lagi...*angry bird lah*..hehehehe...entah,kepala aku masih takde mood nak study sekarang ni..tak tau kenapa...ape yang merasuk aku entah dok nak main game aje...nana nana..heeehhhh...ape nak jadi dengan kamu ni..*bak kate mak...
bak to the point,kisah aku mase hari minggu kali ni....hari jumaat aritu aku dah terima surat tawaran MARA yang sudi nak support pelajaran aku...hehhehe...memang suka tahap gaban la kan...bukan senang MARA nak support ni kan...aku pun dengan sheeemmmaaaannnggaaattt shannngggat nye aku call la mak aku...
perbualan ngan mak:
nana : hello mak..mak,nana dah dapat dah surat tawaran MARA..hehehe*evil laugh
mak : ye ke?bagus le...dah isi ke borangnye.?
nana : belum lagi la mak...tapi nana dah belek borangnye..dy nak cop pesuruhjaya sumpah
emak : ape?mane nak cari pesuruhjaya sumpah.?
nana : entah la mak...
emak : takpe la,kang mak tepon balik...
last last mak ngan abah datang melaka...aduhhh...sian mak ngan abah..dah la abah tak sihat malam tu...huhuhu...so,malam tu jugak aku balek perak...arggghhh...dah lame giler aku tak balek perak kau tau...huhuhu...so,ni aku dapat menghupdate belog ni pun sebab aku kat rumah la...:D..kalau harapkan tenet UNIKL sampai tahun depan pun aku tak hupdate...hehhehe...owwwhhh...i love my home...<3<3


You May Also Like

0 budak cakap-cakap