menghitung hari...:)

assalamualaikum and hi guys also silent reader...oke,hari ni nana sangat-II penatt...baru je balik dari tolong abah kat kebun kelapa sawit...wuwuwuuw...dah macam belacan je muka,tapi still ade hati nak update belog...hhehehehe...

erm,kalau ikut kan ade dalam 2 minggu lebih je lagi cuti semester nana nak habis...pastu,gudbye la rumah...gudbye katil,gudbye perak....nana akan fly balik melaka...huhuhu...sangat-II sedih...tapi nana nak masuk semester 2 dah...pasni lebih mencabar subjek-II nana...sem 2 ade fluid mechanics, organic chemistry, principle programming, dengan chemical process principle (CPP).. berdasarkan rekod, CPP ni la yang banyak menggagalkan senior-II aku... sebab tu kadang-II aku rase cuak jugak nak masuk sem 2 ni... tapi,ape-II pun aku harap aku dapat la mengharungi kesusahan ni dengan tabahnye... iye la,mane ade belajar makin senang...huhuhu

tapi takpe la...InsyaAllah aku boleh buat...alangkan mase aku belajar kat Matrikulasi dulu pun,awal-II cuak jugak sebab ramai orang gagal...takut kena tendang...tapi akhirnye aku berjaya jugak mengatasi ketakutan aku...Alhamdullilah...

haa...baru aku teringat satu masalah aku yang belum dapat diselesaikan ni...aku actually tak dapat asrama lagi nih...baru-II ni aku dah contact executive student affair yang uruskan penempatan hostel kat MICET...aku tanye,cmne dengan kes aku ni...aku dah anta surat rayuan dah pun...dia cakap aku kena call dia balik lepas budak-II intake January masuk bulan 1 nanti...wargghhh...tension aku...hopefully intake January tak ramai laa....kang mane pulak aku nak duduk...huhuhuhu...kalau rumah dekat takpe la jugak...huhuhu

rasenye pasni ntah bila la aku akan balik ke rumah lagi...hukhuk...mungkin habis semester dua baru aku balik kampung....aku harap perjalanan hidup aku pasni lebih baik dan lebih di berkati Allah untuk aku terus menuntut ilmu n capai cita-II aku untuk jadi seorang Jurutera Kimia...hehehhehe

-----Lots Of Love-----
-------Nana-------

You May Also Like

0 budak cakap-cakap