tahun baru,azam baru..apa lagi yang baru??

by - 10:58 pm

assalamualaikum..hola guys..hehehehe...tak lame je lagi kita akan tinggalkan tahun 2011 yang penuh dengan warna warni ni...pelbagai kenangan pahit manis masam kelat payau semua kita akan tinggalkan dalam kotak memori masing masing...yeahhh...dan yang pasti adik adik kita yang masih sekolah mesti akan ada yang rase teruja,tak sabar sabar nak masuk sekolah balik,jumpa kawan kawan,nak cerita macam macam..#teringat pulak mase aku kat ASTEKMA,mesti bising surau bila semua dah berkumpul kat asrama..hahahaha.. tapi aku yakin..mesti ada jugak yang malas nak pergi sekolah... #ni pun mcm aku jugak dulu=) macam macam la alasan,malas bangun pagi,malas gosok gigi dan macam macam malas lagi la...paling parah malas mandi...aiyoo..jangan la malas mandi yer adik adik semua..nanti bau achemm pulak kat dalam kelas..hahahaha


oke..back on the track...AZAM tahun baru aku...ape dia yerr???hahh...aku dah ingat...First thing aku nak buat is aku nak KURUS...actually aku memang la tak gemuk,tapi aku still nak dapatkan balik berat badan aku mase form 4,45kilogram je...warghhh...tension,frust semua ade...sekarang ni aku tengah on diet #tapi tak la sampai tak makan langsung.. aku harap sangat sangat kali ni menjadi berat aku jadi macam dulu balik... Secondly,aku nak dapatkan First class honour Bachelor... haaa...yang ni confirm aku tak dapat tahun depan...ni punya azam tahun 2015 yang menentukan aku dapat ke tak...ape yang penting aku nak dapatkan ijazah aku dengan cara yang senyap...aku tak nak la jadi ape ape kat pelajaran aku or aku tersangkut kat sape sape ke...hopefully...erm..aku rase ni je azam aku untuk tahun 2012...alarh...azam banyak banyak pun bukannye aku mampu nak tunaikan...agak agak yang first tu pun belum tentu aku mampu nak realisasikan...hehehehehe...



hehehehe...tak sabar la nak pegang scroll ijazah aku nanti..haisshhh...erm..tapi sekarang ni seriously aku rindu sangat sangat dengan capital A aku...tapi memandangkan aku tengah sibuk belajar dia pun tengah sibuk cari duit nak simpan,aku terpaksa la pendam je...haisshhh encik RINDU, pergi la jauh jauh...jauh lagi ni perjalanan aku untuk pikirkan semua ni...huhuhuhu...tapi aku tak nafi kan, bila rindu ni datang bertandang,aku mesti rase macam nak nanges je...sedih bile terpikirkan hubungan aku dengan dia...ni dah nak masuk tahun baru,tapi khabar dia baru tadi aku dapat berhubung dengan dia...sangat terasa diri ni di`ignore'kan...T_T..takpe lah,aku cuba memahami dia..dia sibuk kerja,aku sibuk belajar...chill la..nanti mesti jumpe jugak kan?? #ayat sejukkan hati sendiri..^^


ape ape pun,hope korang enjoy oke korang punye holiday...and kat sini aku nak wish HAPPY NEW YEAR  guys..

-----Lots of Love-----
--------Nana---------

You May Also Like

0 budak cakap-cakap