tukar lagi

okay aku dah tukar balik url belog ni kepada yang lama..huhuhu...ade laa insan tu merajok sebab aku dah tukar url belog ni..hehhh..

so,going back to teddebearlover92.blogspot.com...tapi still kisah repekkan aku yang takkan ada kesudahan...muahahahahhaha...ape ke terok benor aku gelak nih..hehhh..cer control ayu sikit ala ala Ayu Raudhah gitewww...hahaha..baru orang masok meminang..ni gelak da rupe hape ntah..hahahhahha...

so...da lama gilewww aku tak hapdate  belog ni..apesal?sebab aku sangat sibuk...keroje..hukhukhuk...maklum lerr ramai anak anak ni kena laa bekerja dengan lebih keras dan gigih demi mencari sesuap nasik...*anak tekak,anak mata,segala gala anak laa...
huahuahua..

hehhh...malam ni ketakdeaan mood pulak nak citer pepanjang...aku letih menaip..hahahaha *fine,abah bukak durian kat sebelah aku..baunye sedap..-,-

chauu chinn chauuu.. pe lagi..nak melantak kejap..hahahaha

You May Also Like

0 budak cakap-cakap