stress


okey,buat kesekian kali nya aku stress lagi. ya! stres teramat dah aku rasa kali ni,nak pecah kepala. aku tak tahu laa mana silap aku,kenapa aku hidup. aku rasa mati lagi baik. aku tertekan dengan semua masalah ni. aku sakit kepala. aku tertekan dengan hidup aku.

dengan kerja macam noharom, cuti langsung takde. aku PENAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAATTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTT T_T. bila laa aku nak dapat kerja lain ni. tension tension. dah laa empat hari ni bos aku takde, aku balik lambat pulak kali ni. dalam kul 7 malam baru balik dari opis. sampai rumah pukul 7.30 malam. sampai rumah kena anta report segala bagai. aku penattttttt aku penattt aku penatttt,paham tak???????????????????????????????????

dah tu besok mak nak kena anta atuk pergi hospital,amkco tu melampau pulak. ade ke SURUH aku naik moto. dah laa aku balik lambat. MENYURUH je tau nye. tak tau tekanan perasaan aku ni. orang takde anak memang tak paham perasaan orang lain. kata bodoh kang marah kata kurang hajar. aku memang dah nak naik gila ni. aku diam selama ni orang pijak pijak perasaan aku. kali ni aku memang takkan diam kalau orang pergunakan aku,sakit kan hati aku. 

dah laa.. aku memang takde sesape dah sekarang ni yang aku boleh percaya. semua orang jahat. semua orang lukakan hati aku, semua orang bagi aku tekanan. aku benci semua orang. aku benciiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

dengan abah pulak macam tu,dengan keluarga aku macam ni,dengan zik macam tu. tak tegur aku langsung. takpe laa kan. kalau sehari dia boleh hidup tanpa aku,mesti selama lamanya dia boleh hidup tanpa aku. aku ni pun bukan sapa sapa bagi dia kan. tak penting pun untuk diambil tahu. takpe,tinggal kan je laa aku ni, aku dengan dia tak setaraf,jauh beza macam langit ngan bumi. aku jahat,aku bodoh,aku tak cantik,aku pembawak malang. tak layak untuk hidup dengan dia..takpe laa..bia aku mengalah. aku akan pergi jauh jauh dari hidup dia. dia takkan dapat jumpa aku lagi pasni. lagipun buat apa nak jumpa aku lagi kan,tak penting pun aku ni bagi dia. aku je yang perasan. aku je yang pegang kata kata dia yang dia cuma cinta kan aku. tipu je semua tu. dia pun sama je macam orang lain. tipu aku. 

aku impikan,aku boleh berkongsi apa pun kisah dengan dia, tapi tak.aku cerita masalah aku,stress aku,tengok sekarang dia larikan diri dari aku. yelaa,sapa nak dekat ngan orang yang punyai banyak masalah kan?semua orang nak pasangan yang tade masalah,yang baik,yang cantik,yang sopan. maaf..aku takde semua tu. aku cuma gadis yang banyak kekurangan,dan kekurangan aku takde orang yang boleh terima. kenapa mesti ada cinta dalam hati aku lagi?lepas aku janji dengan diri sendiri yang aku tak nak jatuh cinta.. tengok apa dah jadi,aku dilukai lagi. aku yang degil,tak pernah serik. takde orang dalam dunia ni yang nakkan kau nana..tolong laa jangan syok sendiri. takde sape yang cinta kan kau..takde. 

tah laa..aku betul betul tertekan ngan semua ni. rasa nak bunuh diri. bila laa impian aku nak eksiden pastu mati ni tercapai.. tak sanggup dah hidup rasa nya. aku cuma ada kau je blog..kau je yang takkan lari bila aku cerita masalah aku dekat kau. walaupun kau takkan faham masalah aku,kau tak bagi solution kat masalah aku pun takpe. aku cuma nak kan seseorang yang boleh dengar cerita aku,yang boleh jadi tempat bersandar aku bila aku nangis macam sekarang ni.takde kan..takde pun orang yang mampu camtu untuk aku. bila aku ada masalah aku ditinggalkan sorang sorang, bila aku gembira,ramai yang nak datang dekat dengan aku. takpe. aku akan pakai topeng gembira aku sampai bila bila. aku TAKKAN cerita dah masalah aku ke sesiapa dah lepas ni. biar sedih aku sorang sorang. orang takkan faham aku. aku sayang kawan invisible aku,dinding. dari aku kecik smpai aku besar,dia banyak tahu kisah aku.dia je setia jadi tempat aku bersandar tiap kali aku sedih,aku menangis.

tah laa...dah laa..aku letih sangat sangat dengan semua ni..aku penat.aku penat..aku nak rehat. aku nak jauh kan diri dari semua orang. biar takde siapa yang jumpa aku.

You May Also Like

0 budak cakap-cakap