today's story

okey..dah bulan 5..baru nak update belog ni balik..haha..kesian kamu belog,aku dah abaikan ko lagi..bila ada masalah baru nak taip kan..lumrah..hewww

em ape tah nak ditulis pun aku tak tau..tapi tetibe je teingat nak update belog ni haa..laptop ni pun dah behabuk menunjukkan betapa lama aku dah tak sentuh laptop..asek online kat handphone je..yelah bagi aku handphone lagi praktikal nak online..senang,mudah,cepat nak bukak Fesbuk..hoho..

laptop ni nak charge lagi ape laa..hohoho..#sian laptop kan.. by the way,aku dah nak berenti keja dah..well bukan sebab ape,utamanya aku stess ngan kerja ni..maklum je laa,kerja dengan bangsa Cina ni kena banyak sabar..dorang ni workaholic..hari cuti pun nak kerja..mau aku tak rasa nak gila..hewww

then antara sebab aku nak berenti pun sebab aku nak bebetol halal rezeki yang aku dapat tu...maklum je laa kerja ngan cina,halal haram dorang bedal je..aku yang rasa bersalah menanggung...tipu laa kalau rem tak main timbang..sikit sebanyak mesti ada jugak menipu..bak kata buku yang aku baca tu,"syaitan ada cara nak buat rezeki halal jadi haram"..macam aku kerja ni laa,kerja halal tapi duit nya,wallahualam..aku risau..sebab tu aku nak berenti..aku takut..makanan kan jadi darah daging..aku tanak laa daging aku kotor..huhu

memang laa aku rasa sayang nak berenti sebab gaji mahal..kerja senang..rumah tayah baya,makan minum dah ada (aku duduk dengan mak abah) tapi tah laa..hati aku tak sedap nak teruskan..takpe laa..bia laa aku bersusah,gaji kecik asalkan gaji aku bebetol halal..baru berkat kan?hehhee

so lepas ni aku nak merantau balik...ke Melaka..cari rezeki kat sana..harap harap laa apa yang aku plan kan akan menjadi..aku nak bisnes,tapi tak tau lagi camne ni kan..nanti aku pikir kan apa yang paling market..(ingat nk jual kek,nanti nak belajar ngn kak ida dulu) hihihi

okey lah..penat menaip pulak..tata..


You May Also Like

0 budak cakap-cakap