*sigh*


hmm..faking aku dah buat harini..sepatutnya takde sape patut tau aku kecewa ke,sedih ke,gembira ke,jeles ke ape pun..sepatutnya tade sape boleh tahu..nak sesal pun tak guna..benda dah jadi..shit

tah laa..bodoh amat diri ni..kenapa biar diri aku ni camni..sepatutnya aku ni kena mati cepat cepat then takkan susahkan orang lain..ingat sikit Nana,u r nothing! aku bukan pape,aku ni patut campak jauh jauh je..aku bukan nye ada pape untuk sape sape..aku patut mati awal awal dulu lagi..menyesal hidup..

seriously,aku patut pergi jauh jauh dari hidup semua orang..takpe,lepas ni aku takkan ganggu lagi mereka..aku akan pergi jauh jauh..semua ni salah aku..aku yang masuk dalam hidup diorang..aku yang patut pergi..cinta tu bukan milik aku..aku yang patut pergi..ya aku yang patut pergi..


*aku mesti pergi jauh jauh dari semua orang

You May Also Like

0 budak cakap-cakap