transformasi empom aku

cewahh..tak boleh blah tajuk entry kali ni..saje je aku nak mengimbau kenangan dulu dulu...takde keje betul..haha..eleh,aku tahu, semua orang pernah tukar empom kan?tipu laa kalu tak pernah tukar..dah rosak takkan nak pakai lagi kan??

okeh, ni empom first sekali yang aku pakai... empom ni pun aku dapat masa Form 3... pertama kali aku pegang empom sendiri even empom tu actually adik aku punya..dah rosak, dia tak nak pakai..tapi aku dengan sadis nya aku pakai jugak empom tu walaupun aku tahu bendanya dah rosak..empom pertama aku Nokia 8250..ala..nama glamer dulu dulu Nokia Butterfly..ntah ape yang butterfly aku pun tak tahu..hahahaha

aku dulu pakai housing warna merah...sebijik macam kat atas ni haa...hahaha..tapi dah lama rosak..

then aku dapat beli empom lain oleh sebab perjanjian ngan parents aku..kalau aku dapat 6A ke atas dalam PMR, abah janji nak beli kan yang lain untuk aku..oleh sebab dengan jayanya aku dapat 7A dalam PMR, seperti yang dijanjikan aku dapat pilih empom yang aku suka..bau kedai lagi tau..hahaha..masa tu bangga giler dapat pakai empom Sony Ericsson W810i ni..konon paling canggih laa kat sekolah..

aku sayang giler woo empom ni dulu sebab ni laa empom first aku yang betul betul aku punya..abah belikan untuk aku..susah kot nak dapatkan..lepas bersusah payah dalam PMR baru aku merasa nak pegang empom sendiri..tsktsktsk..*srettttt..sambil hembos hingus kat tisu..

tapi jodoh aku dengan empom ni tak lama sebab masa tingkatan 5 empom ni buat hal..asyik tak boleh nak mesej je atau call orang...orang yang kena call aku tiap kali empom ni diserang penyakit...aku pun mengadu punya mengadu dengan mak, aku pun di beri kesempatan untuk beli empom lain...aku pun pilih laa Sony Ericsson K800i

ni laa empom nye..aku pakai dari Form 5 sampai laa Matrikulasi...tapi dah nak penghujung matriks, aku beli empom lain..sebab empom ni ada masalah bateri..maklum laa, aku pakai empom ni yang paling lama...then,aku membodek lagi abah...aku dapat pulak empom ni...Sony Ericsson K850i warna biru..

konon canggih sikit laa dari yang sebelum ni..button menunya touch screen tak semana laa..tak sampai seminggu aku pakai, empom ni rosak..tak boleh on langsung..aku pun tak tahu apa masalahnya..aku pergi balik kat kedai aku beli empom ni sebab nak mintak ganti rugi, tapi dorang just suruh aku tukar amek empom lain je..jadi aku amek laa Sony Ericsson J10i

haa..aku amek laa empom ni pulak..kononnye canggih laa sikit..ade wifi..tapi cehh..indah khabar dari rupa..bukannye mau pun nak online..tapi aku tetap sayang empom ni bhai..lama jugak laa aku pakai empom ni..dari penghujung matrikulasi sampai laa baru baru ni...aku tukar empom baru sebab empom ni pun ada masalah bateri...bateri dia cepat habes even kita tak pakai sangat..aku tak tahu laa, memang sony ni ada masalah bateri ke atau pun aku yang pakai ganas sangat...tapi yang terbaru ni, aku tetap beli Sony Ericsson tapi model MT11i, XPERIA Neo V...haa.. yang ni laa aku paling sayang sekarang ni..bukan senang weyy nak beli..aku pakai duit aku pulak tu..

ni laa permata hati aku yang terbaru..aku sayang giler kat dia ni even salu jugak dia hang..maybe sebab aku install banyak application kot..hahahaha...terbaru pun tak laa jugak..aku beli dia ni bulan Februari aritu...jadi laa tu kan..merasa jugak laa touch screen..bhahahaha....

sebenar nye aku tade benda pun nak citer..saje isi masa lapang mengingat kembali empom dulu dulu yang banyak berjasa dengan aku..tapi actually, dalam banyak banyak model, aku memang suka Sony,aku pun tak tahu kenapa...Samsung best ke?ade tak antara korang yang pakai Samsung?kalau rosak senang tak nak repair? share laa sikit ngan aku yang tade pengalaman pakai empom selain Sony ni..hahaha..kesian kan kat aku???tsktsktsk

penat merepek...k laa..Adioss..:)

You May Also Like

0 budak cakap-cakap