Persetankan semua

by - 11:35 am

Yaaa persetankan sahaja senua yang berlaku..aku sangat lah stress sekarang ni..macam bom nak meletup dah aku rasa..

Tiba tiba je dia kata aku lupa.. lupa apa? Cakap pun tak macam mana aku nak ingat? Lain laa kalau aku ada kuasa nak ingat semua benda even sekecil semut kan. Aku tak tahu la, makin lama aku rasa macam nak gila dah. Semua benda buat aku rasa tekanan. Dengan kerja takde, dengan hal macam ni, cukup la buat aku rasa macam nak masuk tanjung rambutan. Huhuhu

Aku banyak sangat yang bercelaru dalam kepala aku ni. Tolong lah sesorang datang serah diri kat aku. Aku nak buat tempat luahan hati. Patung pon jadi la, at least dia dengar masalah aku. Dengar tak? DENGAR MASALAH AKU

Aku tak mintak pun setel kan masalah aku, tapi cukup la faham aku, bagi aku sokongan. Aku sangat tertekan dengan semua ni. Aku nak lari jauh jauh. Aku tak nak jumpa sesiapa please laa. Huhuhu

You May Also Like

0 budak cakap-cakap