November, please be nice wif me

Yeayy masuk November sudah..dan aku..masih di sini..plus demam..huahuahua..

Ape aku nak taip? Entah laa..aku pun tak tahu..ikut suka jari aku laa nak taip apa pun..emm..

91 hari lagi..panjang ke umur aku untuk sampai ke tarikh tu? Layak ke aku untuk dia? Betul ke nanti dia tak menyesal pilih aku? Aku...aku...banyak aku kurang

Saat kaki ni dah tak bermaya lagi meneruskan langkah, boleh ke dia terima aku lagi? Saat tubuh ni tak mampu lagi berdiri, boleh ke dia tunggu aku lagi? Aku takut nak letak harapan pada orang lain lagi, aku takut semua nya nanti musnah

Musnah...segalanya..cinta...ada lagi ke sisa untuk aku? Cinta? Kenal ke dengan aku?

Banyak lagi persoalan..mungkin kah boleh terjawab..saat nafas sudah berhenti nanti, mungkin segalanya akan terjawab..

Sabar.....sabar...

Kesakitan yang hadir itu penghapus dosa silam..

You May Also Like

0 budak cakap-cakap