perubahan diri


hmm,dalam lebih kurang 69 hari lagi majlis pertunangan aku akn berlangsung..inshaa Allah takkan lari gunung dikejar ye tak?macam tak percaya pulak rasa nya aku nak jadi tunangan orang dah,debar weh..ni belum lagi nak jadi isteri orang...ni baru kira langkah pertama nak mendirikan rumah tangga..hehehe

aku tak tahu nak kata aku gembira atau takut..dua dua aku rasa,50-50 gitu..aku gembira sebab at least aku ada perhubungan yang lebih jelas dengan dia lepas ni...dalam masa yang sama aku takut,takut tak boleh nak jalankan tanggungjawab aku dengan baik lepas ni..hukhuk..maklum lah,aku rasa muda lagi nih nak jadi isteri,tapi sampai bila aku nak rasa macam tu kan?nak tak nak,aku WAJIB sedia dengan fasa ni..hehe



kalau imbau balik perkenalan aku dengan dia,macam kelakar pun ada..dah laa kenal through Facebook je,tu pun sebab game Cityville..kahkahkah..betapa budak budak nya perangai aku..kalau throwback balik,satu hari pun tak habis rasanya..ahahahaha..banyak sangat kisah dia dengan aku..hehehe

then,nanti sabar je lah tunggu rombongan meminang dari dia kan..jauh tuuu,dari Pahang..hehe..harap harap Allah permudahkan semuanya untuk aku dengan dia..risau jugak ni sebab aku memang takde simpanan langsung ni..maklum laa,kerja pun takde,menganggur je,sedih tau..takpe laa kan,Allah belum nak bagi rezeki lagi kat aku..

macam macam tau actually aku fikir..macam mana dengan hantaran,macam mana dengan mekap,macam mana dengan rumah,macam mana dengan tetamu,makanan tetamu,baju apa aku nak pakai..tapi paling aku risau,apa hantaran yang aku nak bagi laa kan..tak tahu nak bagi apa :'( 

bukan apa,aku risau dia tak suka je pemberian aku nanti..aku tahu,taste dia menda yang branded..aku pun pakai yang cikai je,asal ada dah cukup untuk aku..aku pun smells of fashion sense aku pun teruk,macam mana nak beli kan barang untuk dia..aku pilih barang pun tak pandai,tengok je laa baju baju aku pun takde yang cantik,semua buruk buruk je..tu pun antara sebab buat aku takut nak kahwin dengan dia..aku tak pandai bergaya, orang perak kata, ghebehh je..risau pulak rasa..betul ke pilihan aku ni?

kang malu pulak kan orang kata dia tak sepadan langsung dengan aku..i mean memang aku rasa tak sepadan langsung antara aku dengan dia..tapi banyak kali dah aku suruh dia tinggalkan aku,tapi dia tak nak laa pulak..aku malu,aku tak macam dia..huhuhu..entah laa,sedih pulak rasa hati..tak tahu laa nak cerita dengan siapa isu ni,sebab nak cerita dengan dia pun dia bukannya nak dengar..paling kurang dia suruh tukar topik..

haihhh entah laa,macam macam bermain dalam fikiran aku sebenarnya..terlalu banyak aku fikirkan,tapi aku harap sangat segalanya berjalan dengan lancar..aminn

p/s : mrs AZMA laa pulak lepas ni

You May Also Like

0 budak cakap-cakap