Boring

by - 10:37 pm

Emm tak tahu nak start dari mana..encik belog, saya bosan..bosan dengan semua ni..saya nak hidup sorang sorang boleh tak? Opps, dah memang sorang sorang pun..apa boleh buat

Encik belog, kamu je yang selalu ada dengan saya bila saya betul betul perlukan seseorang..kan bagus kalau kamu ni manusia..tapi kan, kalau kamu manusia, saya taknak kamu boleh bercakap..saya nak kamu ada dengan saya untuk dengar semua cerita saya..kalau saya suruh kamu bercakap, sembang dengan saya, baru kamu boleh bercakap..haa kan best camtu..hehe

Tapi yelah..tu imaginasi je..hakikat nya kamu alam maya..kamu bukan manusia..

Belog..saya sedih sebenarnya..tapi yelah kan, apa boleh buat..bila hati tak diperlukan, apa boleh buat..haishh nana, kenapa emo sangat ni? Entah lah..aku tak tahu kenapa..aku sedih..aku rasa aku tak diperlukan lagi..aku ada ke, takde ke aku rasa takkan berubah dunia ni tanpa aku..

Chopp..ni bukan ayat emo okey, tapi ni lah hakikat..apa boleh buat..aku tetap aku, sendirian meniti kehidupan aku..orang lain apa tahu..apa aku rasa, apa aku lalui, apa aku hadapi takde siapa pun tahu..nak ambil tahu? Lagi lah tak

Entah lah..susah nak cakap..cakap lebih susah, tak luah pun susah..sebab tu saya cerita dengan awak encik belog..awak je yang faham saya lebih dari orang lain..orang lain bukan siapa siapa pun dalam hidup saya..diorang cuma singgah sekejap je, tinggalkan lopak dalam hati saya..tak macam awak encik belog..awak tak tinggalkan saya kan?

Emm takpe lah kan..apa boleh buat..ni nasib aku..bahagia tu kan datang dan pergi..harini bahagia, esok derita..harini derita, esok mungkin ada sinar bahagia..apa yang penting, terus kan je senyum, sebab kita tak tahu siapa yang akan jatuh cinta dengan senyuman kita..betul tak?

You May Also Like

0 budak cakap-cakap