betul ke tulis blog buang masa??

assalamualaikum n selamat sejahtera...eheh??betul ke tulis blog ni buang masa?ye ke?haishh..sape la yang pandai pandai cakap ni...jeles lettewww itew ade blog,dia tade blog..werkkkk :p...owh,perlu ke sketsa ni??

erm,oke..ni sume adalah pendirian masing masing..bagi aku,tulis kat blog ke,tulis atas kertas ke,tulis kat dinding ke,tulis kat mane mane pun kalau benda tu boleh mengisi masa lapang aku,apa salahnya...aku tulis blog je pun...ni lebih elok dari aku post benda merapu rapu kat Fesebukk aku tak pun aku pegi buat vandalism dekat mana mana dinding demi menunjukkan bakat kesenian aku yang tinggi....

heyy..come on la...kata kita ni mengikut perkembangan arus perdana..takkan luah perasaan kat blog punn jadi masalah??bagi aku,lebih baik aku luahkan perasaan aku kat blog dari cerita kat member(*maaf,kepada semua member aku..aku tak maksudkan korang..sesetengah kawan aku je mengikut pengalaman aku) Bukan semua orang nak dengar cerita aku..contoh la aku nak cerita sesuatu ni...

aku : eh,korang nak tau tak,tadi aku....
kawan A : ape??eh,jap jap,balak aku kol..*winkwink*
kawan B : weyhh..sambung r citer...
aku : tak,tadi aku pergi....
kawan B : sat sat..balak aku mesej loo...
aku : okeee (*hilang mood nak citer)

so,atas sebab sebab ni la aku menulis kat blog...bila menulis kat blog ni pertamanya,aku rasa lega dapat menulis...ya!!aku sangat sangat suka menulis...pernah jugak bercita cita nak jadi penulis novel,tapi apakan daya..tapi aku masih menyimpan cita cita tu ^__^...keduanya,bagi aku,bila aku dah post sesuatu citer tu,mesti aku jadi addict nak post lagi...wahhh..ini sangat mengujakan...*teruja sorang sorang..oke,abaikan...

sape sape nak cakap tulis kat blog ni membuang masa,kau,kau dan kau kena cuba dulu buat blog..baru kau tau kenapa aku sayang sangat blog aku ni even takde sape punn nak baca...


You May Also Like

0 budak cakap-cakap