malam malam terakhir aku

assalamualaikum n hai kepada para bloggers yang tak membuta lagi...haisshh..tetibe aku rasa tak mau lelap pulak malam ni..menghitung hari hari terakhir aku...

tadi baru je lepas menggayakan macam macam fesyen tudung sampai tangan aku pun dah terkehel ni,gara gara melilit sang tudung yang tah pape..saje..nak buat mata mengantuk,last last tangan yang menderita...padan muka diri sendiri..hukhukhuk

so sekarang aku nak mengupdate blog pulak..ye lah,nanti bila dah masuk belajar,susah aku nak update hari hari macam sekarang ni...kenapa susah nak update???pertamanya, aku takde Encik Broadband sebab nanti takde sape nak bayarkan..so,terpaksa la aku mengharapkan belas ihsan Encik Wifi kat UNIKL tu...nama je Wifi,tapi tenet nya masyaAllah..siput lari lagi laju u know....huhuhuhu...tersangat lah menyeksa kan untuk aku berblogging...hopefully,masuk sem ni,tenet dah laju lah...hehehe

keduanya,aku susah nak update nanti sebab aku semakin sibuk dengan Encik Assignment yang sudah semesti nya tersengih mintak aku siapkan dia dengan cepat...kalau tak,tak pasal pasal aku terpaksa memontengkan diri dengan jayanya untuk mengelakkan dari dicekup lecturer...hahahaha(*jahat kan aku??)

dengan ini,malam ni aku nak nikmati betul betul keindahan alam kat rumah aku ni...nak manje manje dengan bantal aku,nak baring puas puas atas katil aku, n segalanya lah dalam bilik ni...aku nak tengok puas puas..nanti mesti rindu..pasni tak boleh la aku balik selalu...kena jimat duit...kena siapkan kerja...hukhukhuk...(T__T) sangat sangat sadis aku rase..takkk adillll....ini tidak adil ini tidak adil ini tidak adil bagiku....lalalala..hah??lagu Yuna pulak...oke sori...


aku nak pegi kire bintang ni..nak bagi cepat mengantokk..hehehe
p/s : dalam bilik aku ade kupukupu besorr...ape tandenye???

You May Also Like

6 budak cakap-cakap