titipan doa

Wahai Maha Penyayang
jika aku jatuh cinta...benihkanlah cintaku kepada seseorang
yang melabuhkan cintanya kepada-Mu agar bertambah
kekuatanku untuk mencintai-Mu

Wahai Maha Penyayang
jika aku jatuh cinta....jagalah cintaku kepadanya agar tidak
melebihi cintaku kepada-Mu

Wahai Maha Penyayang
jika aku jatuh hati...izinkanlah aku menyentuh hati seseorang
yang hatinya tertaut kepada-Mu agar aku tidak terjatuh dalam 
jurang cinta semu

Wahai Maha Penyayang
jika aku jatuh hati....jagalah hatiku kepadanya agar tidak
berpaling selain kepada hati-Mu

Wahai Maha Penyayang
jika aku rindu....jagalah rinduku kepadanya agar tidak lalai aku
merindukan syurga-Mu

Wahai Maha Penyayang
jika aku menikmati cinta kekasih-Mu...janganlah kenikmatan
itu melebihi kenikmatan indahnya bermunajat di sepertiga 
malam terakhir-Mu

Wahai Maha Penyayang
jika aku jatuh hati kepada kekasih-Mu...jangan biarkan
aku tertatih dan terjatuh dalam perjalanan panjuang menyeru
manusia kepada-Mu

Wahai Maha Penyayang
halalkan aku merindui kekasih-Mu...jangan biarkan aku
melampaui batas sehingga melupakan aku kepada cinta hakiki
dan rindu abadi hanya kepada-Mu

sumber : DARA.com

You May Also Like

0 budak cakap-cakap