Android blogger app

by - 12:46 am

Hiyahhh..oleh sebab mata aku tak mengantuk lagi, baru aku teringat nak mendownload application blogger ni dalam estree aku..actually lama dah aku nak download tapi bila bukak google play mesti aku lupa nak download apa dan penyudahnya aku download game sampai penat..hahahaha *gamers tegar*

So, newbie macam aku ni rasa okay je so far blogger android ni, senang nak update blog tanpa perlu membuka laptop..hehehe..*orang lain lama dah pakai, kau baru nak pakai, loading betul* hahaha aishh sebok laa kau..suka hati laa aku nak download bila kan..kekeke..seriously, aku memang jenis yang malas giler nak on laptop..aku on laptop kalau aku rasa nak main game kat facebook and update blog ni..mostly aku spent masa online kat smartphone banding laptop..maybe sebab lebih praktikal kan nk layan phone..laptop besar..hahahaa *sian encik laptop aku*

Aishh walau apa pun jadi, aku tetap sayang laptop tu..susah woo nak beli..berikat perut jugak nak beli kan..mana boleh abai kan dia sesuka hati..nilai sentimental beliau sangat tinggi bagi aku..hehe..banyak jasa nya dengan aku since entry dalam blog ni semua aku taip pakai dia kan..hehehe..macehhh laptop muchukk..hahaha *gila jap*

Okey laa, aku nak sambung main game minion rush..jom laa sesiapa yang dok main game tu kita beat score..hahaha

P/s : game 24jam -_-

You May Also Like

0 budak cakap-cakap