bling bling blurrrr


hoyeahhh..kemalasan aku untuk menaip datang lagi..miahahahaha..mula letteww nak abaikan encik belog ni balik..aishhh tak laa..mana ada aku nak abaikan..haha..cuma takde feeling nak menaip sejak dua menjak ni..tah kenapa,kemalasan berganda nak taip entry..hehehe

ni pun actually malas gak,tapi aku nak taip cepat cepat..selaras dengan tajuk yang entah hape hape,aku nak taip "rubbish" ni..hahaha

off topic..okey,seriously blur nak taip ape..idea takde ni tapi jari tetap menaip..dushh

okey laa,aku dah ingat topik ape nak bangkitkan..topik NIQAB..kenapa dengan niqab?actually,aku suka sangat tengok orang perempuan yang berniqab..cantik..terasa kerdil diri aku..iman aku tak sekuat mereka..aku tak seistiqamah mereka..tapi aku tetap mencuba untuk jadi yang terbaik..bukan nak jadi yang terbaik di mata manusia,aku nak jadi yang terbaik untuk Allah..

aku nak tebus balik semua khilaf aku yang dulu..aku nak kuburkan semua kejahilan aku dulu..aku nak berubah..aku nak jadi yang terbaik untuk Allah..rugi kalau kita hilang cinta Allah, hilang cinta manusia takpe lagi kan..

inshaa Allah..aku sedang cuba kuatkan diri hadapi tohmahan orang..biarlah aku pakai pakaian orang ketinggalan zaman,dari aku pakai pakaian orang akhir zaman :)

p/s : dengan cara apa sekali pun,kita wajib tutup aurat kita..sebab itu perintah Allah :)

You May Also Like

0 budak cakap-cakap