entah

jikalau orang tak suka tak apa
tapi janganlah kau mengata
sudah menjadi adat didunia
ada rupa dan berharta orang suka

jikalau orang tak suka tak apa
biarlah ku mengundur diri
mungkin kau rasa aku tak sepadan
dengan dirimu

ku sedar diri ini
aku hanyalah insan biasa
tapi aku ada harga diri

walaupun terguris hati ini
hingga menitis airmata
namun semuanya tak bererti
bagimu

waktu orang suka semua nya indah
waktu dah tak suka oh ada ada saja
sukarnya nak ku temui 
cinta yang sejati dan bahagia

jikalau orang tak suka tak apa
tuhan masih menyayangiku
moga suatu hari akan tiba
jodoh buatku dengan insan
yang ikhlas cintanya

kehkehkeh..macam takda motif je aku copy paste lirik ni..sebenarnya tadi aku sahur,radio pasang lagu ni..berjiwang aku sambil makan nasi..subuh subuh dah pekena sambal belacan..jangan gastrik sudah laa nanti..hahahaha

okey,hari ni start kerja baru..harap harap segalanya dipermudahkan untuk aku..jyeahh,berjuang kumpul duit..nak kumpul duit,nak kumpul duit *ala ala Labu citer Labu Labi* kehkehkeh..kumpul duit nak bayar hutang..lepas settle hutang,baru fikir benda lain..apa tah nasib..nasib...nasib...

tak apa laa..tunggu je laa sesiapa..tu pun kalau ada..kalau takda, takpa..jodoh dah mati bak kata cikgu salina dulu..hehehe..sekarang nak stabilkan diri sendiri dulu..maklum laa,lelaki zaman sekarang mana yang nak isteri tak bekerja..mana nak isteri ada hutang..dorang malas tanggung..so,kena laa pandai pandai hidup..tak gitu?hehe

okey,had ni je aku nak merepek..sakit giler perut aku dari malam tadi lepas berbuka..gastrik ke haa?berbuka semalam aku makan sambal belacan banyak..boleh tahan pedas,tapi sedap..hahahahaha

bye

You May Also Like

0 budak cakap-cakap