kejutan

erm,tadi Mr. A call aku balik...perghh..serius aku terkejut..lepas sekian lama dia tak tinggalkan sebarang jejak kat aku,tadi tetibe dia call aku balik..dah laa tu,dia call nombor rumah pulak..aiisehh..terkedu aku..dah lama giler tak cakap ngan dia..

dia cakap baru baru ni dia ada cari aku,nak bagitahu abang dia meninggal dunia sebab terkena jangkitan Leptosprirosis atau pun kencing tikus..Ya Allah..sungguh aku baru tahu..innalillahiwainailaihiraji'un.. terkejut aku..last aku jumpa arwah abang dia pun masa awal bulan 2 dulu kot..aku tak ingat..tapi arwah abang dia tu memang baik laa jugak..aku tengok masa dia cakap ngan mak dia pun cakap lembut je,siap belikan hadiah lagi untuk mak dia masa tu..sedih jugak aku rasa walaupun aku baru sekali jumpa abang dia..semoga rohnya dicucuri rahmat Allah hendaknya..Amin..

erm,pastu Mr. A ada cakap yang dia nak anta rombongan merisik kat aku..WHAT? aku pun terkejut beruk (*sikit lagi nak jadi beruk) gara gara berita tu..buang tebiat ke hape? dia dah buat macam macam kat aku dulu..sakitkan hati aku..curang ngan aku..tetibe dia cakap dia nak anta rombongan merisik..giler ke? lagipun aku taknak nanti aku yang kena tanggung dia..bukan dia yang tanggung aku macam dulu..huhuhu..aku tak tahu..hati aku dah lama hilang untuk dia..cinta?lagi dah lama hilang..masa first time dia curang lagi cinta aku dah mula hilang..

tapi aku taknak sakitkan hati dia..aku jadi tak sampai hati nak cakap yang aku dah takde perasaan kat dia..aku tak sampai hati tengok orang sedih sebab aku..aku taknak..tapi aku tak tahu cara terbaik untuk cakap elok elok yang aku taknak...lagipun aku taknak bermusuh dengan dia..acane ye?huhuhu


aku dah lama patah hati ngan dia..entry entry sebelum ni pun aku ade cakap yang aku dah hilang perasaan kat dia..first entry yang ni, FIRST , SECOND, THIRD, FOURTH, n FIFTH  haa..tengok,punya laa banyak entry aku patah hati..termasuk laa yang pasal perempuan yang couple ngan Mr. A tu dulu..sape yang tak sakit hati kan kalau dah kena sampai camtu sekali..

tu baru yang aku nampak n ada bukti..yang dia curang ngan M.A tu, ngan Wh, ngan Shd, ngan Skn(*semua bukan nama sebenar)...tu semua aku tahu,tapi aku diam kan je sebab taknak gaduh ngan dia..sakit tau tak hati ni..aku rasa, kalau orang lain mesti dah maki dia macam macam..nasib laa dia dapat kenal ngan aku..aku tak pandai nak maki orang, aku tak pandai nak marah, aku tak pandai nak mengamuk, aku tak pandai nak mintak macam macam, aku tak pandai nak membantah...mungkin sebab tu dia suka suka hati pijak perasaan aku..

entah laa..aku tak tahu nak bagi kata putus apa kat dia..hati aku TAKNAK..tu je yang aku tahu..segenap pelosok ruang hati ni dah takde untuk dia...

You May Also Like

0 budak cakap-cakap