review buku lagi jom:)

by - 11:43 pm

assalamualaikum..haa..kali ni nana nak review buku novel lagi..amboi..banyak nye membaca novel..hikhikhik *gelakgedikk*..tapi kali ni nana nak review pasal citer terbitan Kaki Novel..karya Muliati Abdul yang bertajuk 'Cinta Si Ikan Buntal dan Kambing Liar'..phiuhh..panjang amatt tajuknya..penat..hahahaha..


kisah nya boleh tahan best laa..*ayatklicheje* hahaha..tapi memang best punn..ta kan nak tipu pulokk kan..hehh,ta baik tipu tipu..no no no no...!

 ini lah cover depan novel ni..nana beli masa bulan 3 haritu..tak tahu nak habeskan baucer ke mana sebab buku reference semua dah ada...so dengan kegedikan yang teramat,nana pun pilih novel ni..:)

okayy..novel ni mengisahkan tentang Kamilia dengan Adam Ahmad ..diorang ni musuh dari kecik lagi..Adam ni suka sangat laa menyakat Kamilia..ejek Kamilia dengan nama panggilan Kambing Liar sebab Kamilia jenis tak pandai bergaya..sampai laa satu hari tu Kamilia pindah sekolah dan tak jumpa dah Adam Ahmad..

bila masing-masing dah besar,takdir menemukan mereka dalam masa yang salah..sentiasa ada salah faham yang tercipta antara mereka..walaupun camtu, Adam Ahmad actually dah lama taruh hati kat Kamilia..atas pertolongan nenek Kamilia dan mak Adam,sesuatu telah dirancang dengan amat sempurna..takde siapa pun yang tahu rancangan tu akan berjaya..

kalau nak tahu apa yang nenek Kamilia dengan mak Adam rancangkan,korang baca laa novel ni..hehehe..seriously best..kelakar pun ada..tak laa jenis bacaan yang berat..

papepun,teruskan membaca...yeahh..gambate!^_^v

p/s: rindu sama kamu:(

You May Also Like

0 budak cakap-cakap