i'm wondering

by - 12:33 pm

herm..kes semalam kira setel laa kot,mak pun dah cakap tak setuju,aku okay je..aku tak sedih pun..aku pun fikirkan masa depan aku jugak kalau kahwin dengan dia..bukan aku taknak hidup susah,tapi agak agak laa kan,takkan aku sengaja nak menempah hidup susah...ni bukan menilai dari sudut materialistik,tapi aku memandang kepada realistik..tahun 2020 nanti harga rumah pun RM800,000 kalau tak silap aku..rakyat Malaysia sepatutnya pada tahun tu berpendapatan sekurang kurang nya RM12,000 untuk menjalani kehidupan seharian..(*oh,cakna jugak aku dengan keadaan semasa..kihkihkih) haa,kalau camtu macam mana dia nak tanggung aku nanti?

so,setel laa kot part yang tu..then, ape yang aku wondering kan?

aku memikirkan,adakah dia sudah sampai ke benua India? dalam emel nya haritu dia cakap visa ke India n Bangladesh dah siap..mungkinkah dia dah pergi ke sana?dah selamat sampai ke?aku assume,mungkin dia dah pergi ke sana..sebab dalam emel tu cara dia tulis macam dia naik flight hari Isnin je..malam tadi aku kira la seratus dua puluh hari dari sekarang..aku agak mungkin dia akan balik ke Malaysia dalam 25 haribulan 9..tu kalau tak campur kalau dia pergi jalan jalan kat sana kan..mana tau,alang alang dah sampai,mesti laa kita akan spend masa untuk tengok negara orang..

aku nak contact dia pun dah tak boleh..empom dia dah hilang..huhuhu..kurang asam boi betul sape yang mencuri tu..marah betul aku..dalam masjid pun nak mencuri ke?hermm...pelik aku...kesian kat dia..sampai hati sape yang amek tu..teruk betul laa..huhu..kalau nak usaha laa beli sendiri,ni main amek je orang lain punya harta..tsktsktsk...tu pun nasib baik laa dia masih ada Blackberry Bold dia..


hermm..takpe laa kan,aku sentiasa doakan dia selamat sampai ke sana n dipermudahkan urusan dia..n selamat pulang ke tanah air..:)

erm,pasni nak masuk belajar balik...huhuhu


nampak ke?kalau tak nampak, pepandai laa klik kat gambar..:p aku register semester 23 sampai 27 Julai je..kalau lambat register nanti pihak AAD a.k.a ASRA akan kenakan denda RM50 laa pulak..kalau register lepas minggu kedua lagi laa,dorang charge kita QUIT belajar..erm,terbaekk kan universiti aku??*errkk

kelas pulak akan mula 30 Julai 2012..erm,bulan puasa laa pulak masa tu..adehh..tak syokk nye...

nak buat camni jugak boleh tak?stress...T_T

You May Also Like

0 budak cakap-cakap