baru perasan T_T

by - 11:39 pm

aku baru perasan contact lens aku dah nak expired..adehh..patut laa kalau pakai mesti mata aku gatal n merah merah..camne boleh tak perasan ni..haihh

so,kena keluar duit lagi laa nak beli contact lens baru..adoiiiyaii.. duit dah laa tengah bersaving saving ni..kalau tak pakai contact lens pun nanti aku tak berapa nak nampak..kalau rabun sikit je tak pe laa tak pakai...ni mata kanan je dah -4.00 power nye..mata kiri -2.50 je..huhuhu..mata kanan rosak teruk...sedih nya..Allah dah tarik nikmat melihat aku dah 9 tahun dah..nanti kalau ada rezeki lebih aku nak buat rawatan LASIK laa..betul kan retina mata aku..


erm,nak pergi check mata balik...then,nak beli contact lens baru...


aku dah lama pakai jenama Blincon ni..hehehe...yang ada sekarang ni kat aku yang Smokey Black dari Classic Blincon..lepas ni aku nak beli yang Sexy Grey tu pulak dari Jazzy Blincon..hehehe..aku suka giler pakai yang warna kelabu..sesuai laa jugak ngan mata aku(*herkk,perasan!)

pape pun,kena saving..sat lagi makin rosak pulak mata aku kalau pakai contact lens dah expired..huhuhu

You May Also Like

0 budak cakap-cakap