tekanan

erm,tadi Jijan call aku..dia cakap doktor salah potong usus dia..erhh..camtu pulak dah..sekarang ni darah dia dah dijangkiti kuman..kemungkinan kedua dua belah buah pinggang dia akan dijangkiti jugak...ape laa ngekk sangat doktor tu sampai salah bedah orang?giler ke?agak agak laa,nyawa orang kot..sekarang ni dah menyusahkan pesakit...nama je doktor pakar,tak pakar langsung..huhh

kalau tahu camtu jadi,baik tak payah bedah..kurang kurang tak laa seteruk camtu,sampai darah kena jangkitan..dah laa Jijan tu darah AB,darah yang paling susah nak cari penderma -,- ..aku pun tak tahu nak cakap ape,nak tolong pun tak tahu nak tolong camne..nak derma darah aku pun,aku darah B..memang tak sesuai laa kan..huhu

pape pun aku doakan dia selamat je laa..akku tak tahu nak bagi nasihat pe lagi..suruh makan ubat pun,dia suka sangat skip makan ubat..suruh makan habbatus sauda pun,macam taknak..aku pun tak tahu laa nak tolong camne lagi..

hujung bulan 7 dah nak masuk belajar balik..aku tak tahu laa dia macam mana..dah laa sem depan aku duduk luar..memang jarang laa aku nak pergi asrama lagi...harap dia cepat laa sembuh..

You May Also Like

0 budak cakap-cakap