kahwin vs aku

herm,tadi aku pergi kedai sebelah rumah ni,terserempak dengan kawan aku Fatihah..dulu dalam entry yang INI.. haa,tadi jumpa lagi ngan dia..alololo..comeyy nye anak dia.. tu pun tadi dia tengah pregnant lagi..aww,besh nye kan..aku jeles aku jeles aku jeles..nak jugak..*err,gatalnye-,-

nanti 2 aribulan 6 ni pun ada lagi kawan aku yang bakal berkahwin..kawan aku dari tadika yang main tengteng,batu seremban,main tarik tarik tocang rambut sesame masa tadika dulu nak bertunang pulak..herm,tak tahu laa nak pergi ke tak..kalau pergi,konfom aku kena tanya soalan maut ni,"Ros,ko couple ngan sape sekarang?bila nak bertunang?" urghhh..dah tahu dah soalan maut tu soalan wajib...tapi,kalau tak pergi,apa pulak dia cakap nanti..dia dah jemput aku..tak baik laa pulak kalau tak pergi..

aku pun dilema ni nak pergi ke tak..erm,mungkin dia kahwin laa baru aku pergi kot..kalau bertunang je mungkin dia tak kisah kalau aku tak datang..huhu..

bulan 4 haritu kawan aku Jannati yang kahwin..pun aku tak pergi jugak..segan pulak nak pergi sebab takde teman..ye laa,nak ajak mak pun,bukan mak kenal parents Jannati tu,Jannati tu orang Sungai Manik,aku pun rapat ngan dia masa Form 2 ngan Form 3 je..*Form 4 aku dah cabut pergi Teknik..Jannati ni pun satu kelas ngan aku,budak Kemahiran Teknikal jugak sama ngan aku n Pikah..sebab tu aku salu laa jugak sembang ngan dia dulu..tup tup nak kahwin..aku dapat jemputan pun lagi berapa hari je lagi nak majlis..memang malas laa kan nak pergi..tapi yang aku tahu dia kahwin dengan anak buah cikgu Sains aku dulu..untung laa kan..

herm,aku stalk stalk orang pun,ramai jugak laa budak budak Teknik yang sebaya aku dah kahwin..ada budak kelas KE8 tu tangguh belajar kat Politeknik sebab kahwin..then,lepas bersalin baru dia sambung belajar balik..aku tanya Nisa (sebab budak tu budak kelas Nisa) Nisa pun tak dijemput..dia kahwin senyap senyap..family dia je yang tahu..berprasangka baik,mungkin dia segan kot kahwin awal sangat..yelaa,baru lepas SPM dia terus kahwin..

erm,dah tu, aku pulak yang stress ni dah kenapa??T_T


semua orang nak kahwin..jelestahapgaban -,-

You May Also Like

0 budak cakap-cakap