masih memikir

BUNKFACE - Jatuh

Aku percaya
Sedikit waktu 
Kan terbuka
Hati yang kau bawa.

Sambut tangan ku
Biar ku bawa
Kau ke tempat yang 
Tiada orang tahu

Ku kan menunggu bayangmu
Berikan jawapanmu

Ku pergi sendiri dan takkan kembali
Maafkan segala perbuatan ku
Kepada mu
Ku pergi sendiri dan takkan kembali
Teman aku buat kali terakhir
Aku akan jatuh

Dunia hitam
Keliling malam
Kesejukan
Menunggu panggilan

Ku pergi sendiri dan takkan kembali
Maafkan segala perbuatan ku
Kepada mu
Ku pergi sendiri dan takkan kembali
Teman aku buat kali terakhir
Aku akan jatuh

Selagi kau berjaya
Jangan kau lupa
Segala yang telah kita lalu bersama
Jeritan ke angkasa
Selamatkan dia
Selamatkan kita semua

Ku pergi sendiri dan takkan kembali
Maafkan segala perbuatan ku
Kepada mu
Ku pergi sendiri dan takkan kembali
Teman aku buat kali terakhir
Aku telah jatuh

nana masih fikir apa maksud lagu ni? sebelum ni ada someone bagi lagu ni kat nana,suruh nana tafsir.. huhuhu.. nana cakap laa kat dia tafsiran nana camni, " laki tu suka kat perempuan tu,tapi dia kena pergi jauh.." tapi dia tak nak cakap pulak kan betul ke tak... huhuhu.. nana masih memikir kan betul ke tak tafsiran nana tu.. tapi kalau betul, dia suka sape? takkan laa nana yang serba kekurangan ni pulak.. huhuhu..

someone tu banyak bagi lagu kat nana suruh nana tafsir termasuk yang ni...

Tilu - Diam Diam

Wajah yang tampan
Sungguh menawan
Dan juga kaya
Ku suka dia
Tak banyak gaya sungguh sederhana
Baik budinya juga bahasanya

Saat kau menghampiri diriku
Ku ingin engkau tahu
Sebenarnya aku

Diam diam 
Aku jatuh hati padamu
Ku ingin kau tahu
Diam-diam
Aku jatuh hati padamu
Ku ingin kau tahu

hahh,yang ni pun menimbulkan kemusykilan..kenapa ye?kalau tafsiran nana memang konfom laa dia dah suka dalam diam kan? sorry laa,nana ni memang lembab mentafsir macam siput tettt tu kalau dalam cinta cinta ni.. sebab tu orang asyik sakitkan hati nana..haha..tapi dia suka nana ke?nana nak tanya,tapi malu..bhahaha..nanti dia cakap nana perasan..entah entah dia suka orang lain ke,nana pulak yang perasan...T_T 

takpe laa..nana tunggu dia balik je laa..tapi lama laa lagi kan? ni pun dah dekat seminggu tak mesej langsung ngan dia..Along pulak sebokk je perli perli, "aihh,henset dah tak bunyi ke??dok menung je.." arghh..menncikkk...Nini pulak ngade sikit-sikit "ehemehem,rindu ke??" hehh,perlu ke rindu? erm,rindu ke?ade  laa kot,sikit..eh,silap..suku kot...hahahaa *ego*

pape pun,nana tunggu 4 bulan ni..means sampai lepas raya laa..masa tu pun nana dah kat universiti, sebokk ngan assignment tak habes habes...nana tunggu dia balik,bawak achii sorang..hahaha..nanti boleh main aci kejar ngan achii tu..bhahahaha..merepek je laa nana ni..

okay laa..penat laa merapu,dah laa puasa ni..kejap lagi nak buat kek batik,semalam lupa beli barang..hehh,ingat sapa laa sampai lupa-,-..so,buat kek hari ni laa..nanti berbuka boleh makan...nyummyy..

Adiosss..:)

You May Also Like

0 budak cakap-cakap