erkk?

tadi masa berbuka puasa ngan mak,aku citer laa kat mak pasal Mr. A cakap nak datang merisik aku..mak cakap "tak payah laa Nana,mak tak berkenan kamu ngan si Mr. A tu..lagipun mak tak nampak ciri ciri pemimpin dalam diri dia..mak tak nak nanti kamu susah kalau kahwin ngan dia.." erm..mak macam paham je isi hati aku..hehehe..memang aku tak nak pun..

pastu mak tanya,apa aku cakap kat dia pasal tu..aku cakap laa yang aku taknak..n aku sibuk nak belajar..aku memang dah agak,lagipun mak dari dulu lagi memang tak berkenan aku dengan Mr. A..tapi tu laa,dulu aku yang degil..tapi ngan Mr. A aku cakap baik baik laa..yelaa,bak kata pepatah "lidah tak bertulang"..even tak bertulang,kadang kadang apa yang kita cakap ni boleh buat orang sakit hati dengan kita..sebab tu aku alas betul betul cakap ngan dia..aku taknak dia sakit hati..aku takut nanti dia buat bukan bukan kat aku..macam yang kes kes selalu masuk dalam surat khabar tu kan..kebanyakkan nye kan berpunca dari dendam..ermm,takut aku..huhuhu

Along ngan Nini pun menentang habis habisan tadi..Along cakap taknak dapat adik ipar yang camtu,macam banyak masalah je..Nini pulak cakap,dia nak abang ipar yang pandai buat lawak..erkk..dan dan laa Nini ngan Along mencadangkan Mr. Z..erkk..perlu ke?mak pun gelak gelak sokong Along ngan Nini..erghh..-,- Along laa tak habis habis cakap,"aku cuma setuju kalau Mr. Z je yang jadi adik ipar aku"..erkkk..aiyoo..dah camne pulak kalau camtu..dia pun bukannya suka kat aku..nak ke dia dengan aku? hehehe..bukan bukan je dorang ni...


tak habes habes aku jadi mangsa buli..-,-

You May Also Like

0 budak cakap-cakap