personaliti diri

assalamualaikum..tadi nana blogwalking kejap kat Notainfo ni..nana jumpa laa satu artikel ni tentang personaliti berdasarkan jenis darah...hehehehe..ape lagi..dengan segala kuasa gedik yang ada,nana pun check laa personaliti nana..hahahaha...jom tengok apa personaliti nana..

Jenis Darah B adalah pemburu (Hunters)
Mereka berdarah B adalah golongan yang periang,memiliki semangat dan aura personaliti yang kuat dan tersendiri. Dalam waktu yang sama, mereka tidak menghiraukan apa orang lain fikir tentang mereka dan liar. Mereka boleh jadi sangat lemah, pemalas dan kurang sabar. Namun, mereka juga sangat bersungguh-sungguh (passionate) dengan apa yang mereka mahukan.

Peribadi asas : Pantas membuat keputusan, boleh menjadi sangat fleksibel, tidak kisah pada peraturan, menghormati penemuan sains dan perkara praktikal.

Kadar Toleransi : Mengekalkan sepenuh minat pada apa yang mereka lakukan, kelihatan tidak sabar, tidak suka kerja yang berulang.

Bagaimana mereka melihat masa hadapan dan masa lampau : Sukar melupakan hubungan terkini tetapi mudah melupakan kenangan masa silam.

Bagaimana mereka menggambarkan perasaan : Seorang yang `expressive', `cool' dan bersifat objektif, walaupun selalu bergurau tetapi boleh menjadi sangat pemalu, cepat menukar `mood' seperti cuaca, tidak boleh berhenti merungut apabila mereka kecewa.

Bagaimana mereka bekerja : Kreatif dan memiliki idea baru, tidak boleh membezakan kerja dan hobi, sukar menerima arahan, tidak gentar mencadangkan perubahan yang innovatif dan tidak takutkan kritikan.

oke..erm,ade laa jugak sikit sikit macam diri nana..bhahahhaha..tapi tak percaya sangat laa benda ni..saja gedik tengok kan..kalau korang nak tengok korang punya personaliti boleh laa tengok kat SINI.. oke,tu je nak merepek buat masa ni..:)

You May Also Like

0 budak cakap-cakap