i'm in love now

herm,kali ni aku boleh laa update puas puas hati aku sekarang ni sebab aku dah private kan blog ni..:) maknanya,kalau aku nak cerita kisah kisah yang teramatt peribadi pun boleyy laa kan..hee

erm,aku pun tak tahu nak cakap camne,tapi betul laa kan orang tua tua cakap dulu, bila benda tu ada depan mata, mesti kita tak hargainya.. nanti bila dah hilang,baru laa nak mencari cari..macam laa aku sekarang ni..aku rasa aku dah hilang benda yang aku sayang..hilang..dah jauh dari aku....

kalau laa dia depan aku pun,belum tentu aku akan cakap aku sayangkan dia...mungkin betul cakap jijan,walaupun aku berusaha keras untuk menghalang perasaan cinta tu dari tumbuh tapi cinta tu tetap tumbuh jugak dalam hati aku..aku je yang selalu nafikan perasaan tu..erm,memang laa,takkan aku nak cakap kat dia aku jatuh cinta dengan dia..lagipun aku malu,aku banyak kekurangan..banyak sangat..

oleh sebab tu aku cuba untuk halang perasaan tu dari terus menular dalam hati aku..aku takut,aku takut dia tolak aku..nanti aku yang malu sendiri..dari awal lagi aku memang sukakan dia..dia banyak ciri yang aku suka..dia pandai dalam agama..tu yang paling penting..ermm,malunye nak mengaku..tapi takpe laa,bukan ada orang lain pun baca catatan ni..hehe..

atototo..malu laa iteww (*eiuww,gedik pulak)

tu laa..maybe kot aku dah jatuh cinta kat dia..tapi aku tak nak laa dia tahu seboleh bolehnya... aku malu..blog,kau tak tahu sekarang ni aku rindu giler kat dia..aku nak sangat anta mesej kat dia,tapi aku tak tahu nak cakap ape ngan dia..lagipun dia sibuk,mesti dia takkan balas mesej aku kan? 

awak,saya rindu awak,saya tunggu awak

hermm,rindu..tapi aku kena tabah..aku tak boleh biarkan perasaan ni terus mengawal aku..nanti aku akan kecewa..aku penat untuk disakiti lagi..lagipun aku dah niat dah,kalau aku jatuh hati lagi,aku akan pastikan orang tu orang yang terakhir aku cinta..dan aku akan pastikan dia lah yang akan jadi imam aku nanti..tapi sekarang ni aku dah jatuh cinta? acane ye? huhuhu..

erm,saya masih menunggu kot2 awak mesej...huhuhu

harapnya awak selamat pergi dan balik...saya sentiasa mendoakan awak dari jauh..walaupun awak tak tahu yang sebenarnya awak dah terbawak hati saya sekali..awak jaga hati saya baik baik ye..:)

You May Also Like

0 budak cakap-cakap