alhamduliillah:)

tadi aku pergi tengok atuk kat Hospital Teluk Intan..atuk kena penyakit pneumonia laa pulak atau nama melayu nya paru paru berair..actually atuk dah lama dah masuk hospital,22 haribulan 5 hari tu..tapi baru tadi aku ada kesempatan nak pergi lawat atuk kat hospital..atuk dah makin sihat aku tengok tadi..alhamdulillah..

sebelum ni atuk kena buat pembedahan mata sebab mata dia dah tak nampak sebelah..then yang tu dah elok tetibe mak dapat perkhabaran yang atuk kena tahan kat wad sebab pneumonia pulak..sedih laa jugak kan..aku pun terkejut laa jugak makcik aku call dalam pukul 12 tengah malam sebab nak gtau yang atuk masuk hospital..

erm..dah tu,hari ni aku demam laa pulak,,tapi kena tabahkan laa jugak diri ni..tak nak laa aku terbaring je kat rumah..erkk..bosan giler..baik aku pergi tengok atuk kan..hehehe...dapat laa jugak tengok suasana luar..:p


hehehe..selesema pun berjalan jugak..boring dok rumah..:)

You May Also Like

0 budak cakap-cakap